Increngaturi

Daca tot a venit vorba de „featuring”-uri in muzica,azi facem o selectie a celor mai reusite ingemanari de stiluri/genuri.Fara a avea pretentia ca acest top este atotcuprinzator,deci final,sa incepem:

1-Apocalyptica feat Linda Sundblad-„Faraway”

2-James Morrison feat Nelly Furtado-„Broken strings”

3-Seether feat Amy Lee-„Broken”

4-Santana feat Rob Thomas-„Smooth”

5-U2 feat Mary J Blige-„One”

6-Chad Kroeger feat Josey Scott-„Hero”

7-Johnny Cash feat Neil Diamond-„Solitary man”

8-Linkin’ Park feat Jay-Z-„Numb/Encore”

9-Metallica feat San Francisco Symphony-„Nothing else matters”

10-Bush feat Bleachin’-„Comedown”

11-Linkin’ Park feat X-Cutioners-„It’s going down”

12-Apocalyptica feat Sandra Nasic-„Path”

13-Timbaland ft. One Republic – „Apologize”

14-Eric Clapton & Tracy Chapman – „Give me one reason”

15-Kid Rock & Sherryl Crow – „I put your picture away”

16-Staind & Fred Durst – „It’s Been A While”

17-Neneh Cherry feat Youssou N’dour-„7 seconds”

18-Chicane feat Maire Brennan  – „Saltwater”

Daca ,printr-o intamplare nefericita,nu sunteti familiarizati cu vreun titlu,spuneti-mi,si il voi posta.:)

Cam astea ar fi featuring-urile ce ma (in)canta pe mine.Ma gandesc ca aveti si voi propuneri/sugestii(evident,nu ma gandeam la Sorinel Pustiul&Nicu Gigantu’..Andrew The Wonderboy& Storming Valy :P)

7 răspunsuri to “Increngaturi”

  1. dude primele posturi pe care ti le-am citit imi spuneau ca tre sa ma intorc pe aici sa te vad desfasurandu-te…imi pare rau dar cineva trebuie sa o spuna: avem si noi internet, exista atatea site uri pe care poti gasi un car de piese/topuri/artisti si avem si noi preferintele noastre muzicale.. e ok daca vrei sa ne impartasesti din „placerile tale muzicale”, daaar… poti dezvolta… de aia ai blog…scrie! asta dc vrei sa ai cititori..nu o lua in nume de rau, este un feed-back. eu personal, ma plictisesc sa vad astfel de posturi…si nu ma mai intorc…foreaza adanc in tine si adu ceva viu. asta cauta cititorii:)

  2. in afara de faza cu „dude”…feedback-ul tau este binevenit..si ..pertinent…din pacate..imi lipseste total inspiratia..si nu cred ca cei care ajung pe aici vor sa le povestesc cum curat cartofii…cum zapacesc telecomanda,sau ordinea in care citesc articolele din Catavencu.Cand mi se intoarce muza din preumblari..o sa schimb partitura…multumit?

  3. my personal favourite…Jam&Spoon feat Rea Garvey-Set Me Fee

  4. Eu sunt innebunita dupa muzica si din punctul meu de vedere nu-mi banalizez blogul daca pun piese, el fiind si asa atat de iesit din comun incat nu am cum:P De multe ori am ascultat piese gasite pe bloguri pentru ca judec o persoana prin muzica pe care o asculta. Si cand descoperi o piesa pe care o tii pe repeat si simti cum ti se ridica parul pe maini cand o asculti, vrei sa o impartasesti cu restul, intrucat te reprezinta macar pentru acele cateva ore:)

  5. in mare…asta am intentionat si eu..insa la fel de adevarat e si faptul ca nu prea am inspiratie :)

  6. ehh…shh. Nu mai zicem la nimeni. I can keep a secret:D

  7. e bine de stiut :)

Lasă un răspuns

