Ballentine’s Day

Nebunie pe campie.Asta se intampla,de multi ani,in perioada asta.Cadouri pentru persoana de langa tine.Bomboane in forma de inimioare,trandafiri rosii,sejururi „de vis” pentru cupluri,lumanari parfumate(evident,in forma de inima),cutii de bijuterii in aceeasi forma odioasa,ce mai?totul de un Kitch rosu sacaitor.

Inutil sa precizez ca ma dezgusta apetitul romanilor pentru aceasta „traditie” americana.Inca ceva cu care presa..de fapt..si mass-media,in general,se pot mandri ca ne-a servit-o.

Acum ..in fatidica zi de 14 februarie,pe toti necioplitii ii apuca romantismul.Nu mai conteaza ca nu au mai facut un gest asemanator de anu’ trecut de pe vremea asta,ca daca „percuteaza” azi cu trandafiri,bomboane si o cina romantica..se compenseaza/uita totul…deci poate o sa „aiba noroc” la noapte..Nu mai conteaza palma data alaltaieri,nici sudalmile de saptamana trecuta,nici paruiala din ianuarie.Azi suntem romantici.Iar ele,ca niste fiinte suave,gingase,angelice,gasesc puterea de a da uitarii toate necazurile,si sa o ia de la capat(incepand cu..15 februarie)..dar nicio problema..vorba aia..si la anu’ e Valentine’s Day.

De ce mi-ar trebui sa ma anunte triumfator Esca ca(intentionata cacofonie) vine Valentine’s Day?Am nevoie de o data anume ca sa-mi arat aprecierea pentru persoana de langa mine?Ce pazesc in rest?Sa nu mi-o ia altu’ pe-a mea ca floarea?Ce fac in celelalte 364/365 de zile ale anului?Acumulez romantism,ca sa bubui ca o sampanie la anu’?

Am dreptate?sau..am dreptate?:P

Asta e momentul in care probabil se atinge recordul de imperecheri pe noapte.Romanii si romancele ating apogeul romantismului,iar romantismul duce ,inevitabil,la amor.Acum se concepe viitorul Romaniei,acum poate se concepe viitorul Prostanac(sper,spre binele/scuza lui,ca dupa o noapte de ..petrecere a fost conceput)..viitorul Behecali..viitorul Felix,si..ca sa inchei apoteotic..viitoarea Simona Sensual.

Sa traiti ..bine..ca si la anu’ vine Valentina/Valentin.

13 Răspunsuri to “Ballentine’s Day”

  1. intr-adevar…bombardamentul asta comercial te face sa devii refractar, chiar si al un gest normal si firesc cum ar fi iubirea…Eu cred ca noi romanii am cam exagerat un pik. Aniversam iubirea partenerului. Dar cred ca ideea era de iubire in general, iubirea fratilor, parintilor, copiilor, colegilor, catelului, pisoiului, hamsterului…broastei testoase etc….Este o zi a iubirii pentru ca incepe primavara, si fireste incep imperecherile ;) caci animalele nu sunt binecuvantate ca noi sa facem din placere acest gest…ele au o sarcina, procreerea. :)

  2. Mi-e deja greata de la atata romantism si zahareala.

  3. De acord cu tine. Pe langa asta, ce mi se pare si mai gretos e nationalismul unora care urla „Pai noi il avem pe Dragobete!” sa-l sarbautorim deci, ca-i d’al nostru!. Ma lesi? Cine a auzit de Dragobete (ce urat suna!) inainte de a-l scoate unii de la naftalina ca raspuns anti-zaharicale importate?

  4. @Loreley-noi ,romanii,exageram prin definitie-exageram cu evitarea muncii,exageram cu propovaduirea nulitatilor,etc.
    Apoi,nu ai nimerit-o cu inceperea primaverii:(..la Timisoara ninge deja de 36 de ore :(((
    @Locke-me too..deja am fost la farmacie sa caut un vomitiv
    @Dee-ai perfecta dreptate..mai un pic si exageram si cu Helloween,Thanksgiving,4th of July…

  5. mai sa stii ca am auzit si eu, la Timisoara e zapada! De necrezut :)

  6. hahahah, in Amsterdam, ziua indragostitilor e in fiecare zi :) intri intr-un caffeshop si te indragostesti pe loc :)
    Acum serios vorbind, aici nu se sarbatoreste ”Valentine’s day”; este ridicol !!! Indragostitii sarbatoresc in felul lor cand se indragostesc sau cand se simt explodand de prea multa dragoste.

  7. evident ca ai dreptate..drama (mea) e ca maine va trebui sa fac arest la domiciliu..ca daca mai vad vreo taraba cu kitchuri,sau daca ma mai intreaba vreun florar „Baiatu’,niste flori pentru draguta ta?”..ma tem ca o sa ajungem (eu-drept criminal,el,ca victima inocenta) subiect la stirile de la ora 5(alea cu omucideri)

  8. am intrat aseara intr-o librarie si surpriza: era toata impopotonata cu inimioare, lumanari, plusuri – evident, expozitie cu vanzare. Mi s-a facut rau. Rau pentru ca lumea crede ca are nevoie de o sarbatoare americana de spalat pacate. Ai dreptate. Zi nationala de stat in casa!

  9. bai fratzilor ( shi surorilor, desigur) nu mai suport tensiunea……bagami-ash p*la in ea de sarbatoare……sun in draci pe la toate restaurantele, pizzeriile shi shaormeriile din orash shi toate sunt ocupate cu o luna inainte, auzi tu ? shi imi mai shi raspunde cate o duduie consternata ca am sunat ieri sa fac rezervare pt azi: ” Vaaaaai, dar noi suntem ocupatzi de o luna. Nu mai avem nimik liber ”. Bine zicea tanarul Tudorel Chirila: ” Americanii-s de vinaaaaaaa // Futu-i in guraaaaaa sa-i fut ”

    P.S.: Scuzatzi limbajul pestritz dar va rog sa ma intzelegetzi. Sunt un inconshtient care habar nu avea ca Sf. Valentin e sarbatoare asha de importanta in calendarul Creshtin Ortodox.

  10. Anul asta a picat ca dracu’ Valentin asta, pt ca de obicei sambata imi fac cumparaturile, dat fiind faptul in restul saptamanii trag ca boul in jug.
    Ce pot spune? Am fost total neinspirat sa ma duc intr-un mare centru comercial unde am fost inghiontit si calcat in picioare (la propriu) de toti santieriestii si rromii diformi, cu zgarzi de aur, ce defilau cu inimi rosii imense inscriptionate cu un „I love you” de un alb imaculat, cu cate o blonda rapitoare (cu doua clase ca personalul de Strehaia) atarnata de bratul lor „vanjos”
    Imi si inchipuiam pitipoancele lesinand extaziate pe locul din dreapta a unui X5, X6, Q7, etc, la auzul unei declaratii de dragoste de genul „ti-am spus fah ca te iubesc” si reanimate cu un sarut pasional cu iz de shaworma, fel-a-fel sau alte chestii culinare din restaurantele frecventate de mai sus numitii
    …. si stau si ma gandesc ca prostul, cand preluam „thanksgiving day” si de ce nu mutam si noi ziua nationala pe 4 iulie ???

  11. Imi permit sa atasez un link simpatic

  12. pai cu link-ul asta m-ai scutit de raspunsuri la comment-urile anterioare :)..Thx

  13. Doar inca o zi tembela de facut shopping inutil. Eu chiar nu ma agit dupa VD si nici dupa Dragobete, nu am nimic cu ele… dar mi se par fortate.

Lasă un răspuns

