Play it over and over

Din cand in cand mi se mai intampla si lucruri faine.in cazul de fata,sa „dau” de o trupa buna.De ce rar?Pentru ca eu nu ascult niciodata radiouri,iar posturile muzicale le am (intentionat) pe canale de genu’ 70..80…whatever.

Deci am zis ceva de o trupa faina.”Seether”.Au un cover fabulos cu Amy Lee de la Evanescence(vocea aceea atipica,rascolitoare).

Exact pe gustul meu..soft rock/alternative american,cu o chitara pregnanta,niste viori surprinzatoare,o voce ragusita,masculina,versuri „gandite”(nu doar sa dea bine la rima)..toate astea sustinute de un videoclip superb(dar mult mai ieftin ca un videoclip Fizz,Cheeky Tramps..sorry..Girls)

9 răspunsuri to “Play it over and over”

  1. Superba piesa. Am avut-o si eu trecuta pe repeat acum cativa ani. Alta combinatie fericita este Amy Lee feat. Korn: http://www.youtube.com/watch?v=V2N8T_NawSU

  2. Geniala melodia. Desi credeam ca m-am vindecat de Evanescence si Amy Lee:D

  3. I-am gasit si eu intamplator de curand. Foarte tare!

  4. nice…seamana cu Nickelback, care sunt favoritii mei ;)

  5. me..glad that u like it :)

  6. fa abstractie de „look”

  7. piesa asta a fost,la vremea ei,una din favoritele mele

  8. Chiar tare piesa, si parca superba de vazut intr-o zi dinasta cand cativa fulgusori cad… si cand esti putin broken

Lasă un răspuns

