Din Olanda vine-o leapsa

Deci,am primit o leapsa de la Olandeza mea favorita.Dupa ce mi-a ascultat (foarte rabdatoare) aberatiile,si mi-a dat sugestii/sfaturi pertinente..s-a gandit sa-mi dea de lucru:).De ce zic ca mi-a dat de lucru?Pentru ca leapsa pe care trebuie s-o onorez se refera la o anume Carmen Harra..si la previziunile ei.

Deci,ma apuc sa ma documentez (pentru ca pana azi..”Hara” stiam doar ca e o trupa de rahat cu un solist parca scopit).Aflu ca tanti Harra e multimediatizata prin State.Dar nu ma surprinde.Americanii sunt idioti.Norocul lor ca n-au descoperit inca manelele si OTV-ul,ca s-ar fi declansat isterie nationala.

Tanti Harra a previzionat …printre multe altele..ca un „barbat atragator ar putea ajunge la conducerea Romaniei„.(sunt confuz..adica El Lider maximo Base nu e atragator?????????)

Extrem de concisa si precisa aceasta previziune,nu?.Si,cum leapsa respectiva imi cere sa-mi dau cu parerea despre identitatea acelui barbat..sa incepem.

Modest cum sunt :P,prima data m-am gandit ca e vorba de mine.Si atunci am inceput sa ma gandesc( in perspectiva) cu ce si-ar umple „Cancan”-un prima pagina cu detalii scabroase despre trecutul meu.Slava Domnului,au material gramada…daca ar fi isteti..exista si filmuletze,ca ,vorba aia,in oraselul meu natal filmuletele de genu’ sunt sport local:).

Alta varianta,in cazul in care nu e vorba de mine,ar fi Geoana.Prostanacu’ ,conform unui studiu ce l-am citit pe net, se adreseaza,ca om politic,unui segment extrem de fain…doamne intre 35 si 70 de ani,cu studii medii,multe din mediul rural,care au mutat obiectul  pasiunii lor de la Petrica Roman la Geoana.Nenea Geoana mai si graseiaza pe deasupra,si daca l-as suspecta de inteligenta (macar) minima,as crede ca vorbeste foarte bine franceza..iar domnisoarele/doamnele/babele saliveaza(si nu numai) cand aud o poezie in franceza:).

A treia varianta(desi se sugera ca ar putea fi Jiji) cred ca ar putea fi Cristi Brancu.Cum cine e Brancu?E scarabeul ala(ati prins metafora?daca nu ..documentati-va in legatura cu „dieta” scarabeilor..si apoi zambiti:P) de pe Antena 2..”Agentul VIP”…Nenea Brancu e de toata jena. Ranjeste ca tampitul la fiecare 5 secunde,are niste replici imbecile la fiecare(alte) 5 secunde…ce mai? daca ar ragai in loc sa vorbeasca probabil ca ar parea mai inteligent.Dar asa se rezuma la a fi un vidanjor al vietii mondene din spatiul carpato-danubiano-pontic.O prietena de-a mea(cu care si refuz sa mai am de-a face de atunci) a ingaimat ca Brancu e barbat bine.Iar eu,tantos,m-am simtit tare jignit ca ma pune in aceeasi categorie cu „el vidanjor” Brancu.Am considerat ca ..ori ma minte pe mine..ori la revelatia vis-a-vis de Brancu era sub medicamentatie puternica.

Cam asta e prestatia mea la leapsa primita.Si,cum regula jocului e s-o dau mai departe,sa provocam pe urmatorii:..evident,Mantzy (atitudinea si raspunsurile lui la asa ceva o sa va dea cu siguranta gata)….Tina…..Locke ….Minitu..si …Loreley.

Spor!

6 răspunsuri to “Din Olanda vine-o leapsa”

  1. […] 6, 2009 Leapsa atragatoare Posted by bloglocke under Uncategorized   Vine leapsa de la Wraith care spune ca tanti Hara (eu nu o stiu pe doamna aceasta dar am incredere in ea) a previzionat ca un […]

  2. :) aoleu..iarasi mi-am luat una dupa ceafa :D ?
    Si eu ce trebuie sa fac?..zau daca-mi pica fisa …da’ citim si construim un raspuns, heheheh, sa vezi ce minunatie iese :))

  3. „Carmen Harra a previzionat ca un barbat atragator va ajunge presedintele Romaniei”…asta e tema leapsei..so…go on..da-ti cu parerea..si eventual,da leapsa mai departe :)

  4. asta seara promit sa „lucrez”:D

  5. […] Posted on februarie 11, 2009. Filed under: Uncategorized | Adica daca primesti lepse cica e politicos sa prestezi. Si cum eu sunt destul de politicos, voi presta. Leapsa primita de pe aici.  […]

  6. Eu clar am dat cel mai profund raspuns:D

Lasă un răspuns

