Rising

Azi e ziua cea mare.Ziua in care voi functiona ca PR manager(o,tempora!) pentru fratiorul meu.Fratiorul meu are o pasiune incomensurabila pentru muzica de club.Nu ma alatur lui in pasiunea lui,dar o respect…Eu,facand parte din alta generatie(Nirvana,Metallica,Obituary,Six feet under),n-o inteleg pe-ndelete.:)..dar eu sunt bosorog,deci sunt depasit.

Dar recunosc un lucru simplu.Mergand prin tot soiul de cluburi pentru …ce conteaza de ce merg pe acolo?….sa zicem ca sunt destul de familiarizat cu genul asta de muzica(Mantzy se va lua de toti cu privire la asta,dar imi asum riscul asta:P).E genul pe care pitipoancele isi misca cele mai apetisante parti anatomice :))) (yammy!)..lumea se amuza/distreaza consumand nshpe shot-uri de tequilla si nshpe coktail-uri cu baza de Red Bull..deci nu am nimic impotriva ei.

Lasand la o parte subiectivismul (evident) familial…rogu-va…take a close look :).De vreme ce  mie mi place (mie mi,tie ti=licente poetice :P pe care le folosesc in conversatii cu persoane la care tin mult),ma gandesc ca si voua trebuie(!) sa va starneasca aceleasi simpatii .

Multu!

Bafta!

3 răspunsuri to “Rising”

  1. :D..remix oficial pt imnul liberty parade…e ceva;))

  2. […] ar putea ajunge la conducerea Romaniei? Sa dezbata pe acesta tema  Bampi , pingu furios ,  si Raul. Sa fie oare […]

  3. Si eu fac parte din generatia Nirvana….dar il sustin pe Aditza, chiar daca nu prea inteleg genul :)

Lasă un răspuns

