No happy ending

Urasc filmele cu happy endings.Si urasc sa merg la cinematografe.Ce rezulta din asta?Ca stau acasa si ma uit la filme fara happy endings:).

Cum viata numai lui Irinel Columbeanu ii ofera doar momente „happy”..noua,muritorilor de rand,ne rezerva si momente mai putin placute.Deci,de ce mi-ar placea filmele cu final fericit?Astea sunt posibile doar la Hollywood/Bollywood.

Si ma gandeam,din genul de filme care imi plac,cam ce finaluri ar fi cel mai triste(nu neaparat lacrimogene,dar,totusi,triste).

Ordinea e aleatorie,caci,in functie de starea sufleteasca prin care trece fiecare,la un moment dat percepi unele chestii ca fiind mai putin triste ca altele,ca,dupa o saptamana,rolurile sa se inverseze.

Asa ca incep cu finalul din „The last of the mohicans”(evident,desfasurarea actiunii,si finalitatea ei o cunosteam deja,caci la 10 ani voiam sa „ma fac” Uncas :)))))))  ).Filmul (cel cu Daniel Day Lewis) insa  are avantajul de a spori impactul scenei finale datorita genialei coloane sonore.

Un alt final trist ce nu a trecut neobsevat in fata simtului meu de cinefil fin si versat :P  este finalul din „Gladiator” (acelasi algoritm cu coloana sonora sublima)….apoi..”Million dollar baby„…”The last samurai” (extraordinar Ken Watanabe!)..”Man on fire„…”Braveheart„…si …ca sa „gadil” si domnisoarele ce-mi citesc elucrubatiile :P…”If Only

Aveti alte sugestii la lista de mai sus?

16 Răspunsuri to “No happy ending”

  1. am vazut recent „Gran Torino”(genial joaca Clint Eastwood)…cred ca merge pe lista ta
    Si ca sa deviez de la subiect..cum imi place mie…iti mai recomand cateva filme vazute recent..”Black Book” si „Frost-Nixon”

  2. American Beauty?:)

  3. HOUSE OF SAND AND FOG – regia:Vadim Perelman; printre actori Ben Kingsley

    BREAKING THE WAVES – regia Lars von Trier(un film …genial!trebuie sa vezi macar un film regizat de von Trier, altfel ai pierdut o mare viziune artistica).

    THE LIFE BEFORE HER EYES – regia este semnata tot de Perelman.

    pentru coloana sonora, si nu numai, iti recomand ROCK’NROLLA.

    YOUTH WITHOUT YOUTH.ecranizarea dupa nuvela lui Eliade(tinerete fara tinerete) in regia lui Francis Ford Coppola

    in cazul in care nu le-ai vazut iti doresc sa iti faci timp si …vizionare placuta:)

  4. @Adriano-seen them all :P
    @locke-da..Kevin Spacey rulz(by the way-ai vazut „K-pax”?)….ma autoflagelez pentru ca l-am omis de pe lista-nu o sa mi-o iert niciodata :)
    @anonim-mai intai…eu nu sunt Gestapo,asa ca nu-ti inteleg chestia cu anonimatul-n-o sa-ti cer sa iesim la cafea daca o sa-ti „deconspiri” mailul:P
    Apoi..le piratasem pe toate(sunt unul din marii pirati ai netului…imi lipseste o bandana cu cranii si un petec pe ochiul ala mai urat-stangul:P)..dar nu mi-a permis timpul pana acum sa levad.Intr-o alta ordine de idei,dar oarecum legat de ultima ta recomandare,si cu riscul de a-i deranja pe connaiseuri,eu nu-l inghit deloc pe Eliade..si probabil nici el nu m-ar fi inghitit pe mine :)))

  5. anonim vs pseudonim vs anonim Says:

    :) hehe faza cu anonimatul este mult prea profunda pt secolul asta – mi-a fost lene sa imi introduc datele personale…am oroare de astfel de lucruri de fiecare data cand vad casute multe cu nume, email blablabal(birocratic foarte ). in fine, nici identitatea mea nu importa aici, nici motivul (ne)dezvaluirii ei. in legatura cu iesitul la cafea…pacat, de-abia mi-am facut curaj sa-mi trec mailul. oricum nu as fi iesit decat daca ar fi fost irish coffee – sau poate mai mult irish;)
    in sfarsit ajung si la filme…ti-am spus…dc ai timp…uita-te la ele. si spune-ne dc ti-au placut.
    p.s. tie nu-ti placeau sf urile?dc da, il poti privi pe eliade din prisma sf ului;), dar nu e obligatoriu…fiecare cu gusturile sale :)

  6. stiu ca l-ai vazut si pe asta..dar aseara am vazut si eu in sfarsit…Batman-The Dark Knight(dvd-ro :p)…despre care imi spusesei ca in el face Heath Ledger face un rol fenomenal…well..there’s no happy ending…si apropo de ce zice Anonim Pseudinom sau cum o vrea sa in Numim…Youth without youth e o prostie de film…de parca e regizat de Nicolaescu si tot el joaca in toate rolurile:))..

  7. faza cu anonim vs pseudonim e f simpla.oricum majoritatea comentatorilor/autorilor de bloguri scriu sub un pseudonim. cu ce e mai bun un pseudonim decat un anonim?in fine… nu o sa inteleg asta niciodata – sunt limitat. adriano, totul tine de gusturile fiecaruia. nu am facut decat sa imi expun o umila parere. dc tu il pui pe coppola pe aceeasi treapta cu nicolaescu, desi nu sunt de acord, iti respect punctul de vedere. eliade este, intr-adevar, mai greu de digerat. asta nu inseamna ca ,pt unii, nu este savuros.

  8. @Adriano-comparatia Nicolaescu/Coppola este ..neinspirata,intr-adevar…insa..there is hope for you :)
    @anonim/Sorin-adevar graiesti…blogosfera abunda de pseudonime..unele transmitand/insemnand ceva..altele nu(cazul meu:P)
    Apoi,in ceea ce-l priveste pe Eliade…eu unul il consider supraapreciat…nu e o chestie de usor/greu de digerat,ci mai curand o chestie de gusturi
    Apreciez si modul in care percepi o parere contrara..altii probabil apelau la injuraturi(si spun asta pentru ca am dat de o multime de detinatori ai adevarului absolut pe blogurile pe care le colind..nu neaparat autori,ci mai curand cei care isi spun parerea vis-s-vis de postari)

  9. pai..Coppola..nu mai regizase nimic din 2001..adica de 6 ani..si in afara de seria Godfather nu m-a impresionat cu nimic.Filmul are un sound f prost,se vede ca e facut in colaborare cu romanii,iar la story..se vede supranaturalul aiurea din scrierile lui Eliade,si actiunea f previzibila prezenta in filmele lui Nicolaescu..de aici si comparatia…

  10. @Adriano-nu volumul de munca da masura valorii(un manelist scoate 5 albume pe an)-iar in ceea ce priveste reprosul tau la adresa filmului..probabil l-au inregistrat la Moga in studio..iar actiunea..poate nu e neaparat previzibila,ci esti tu intuitiv :)

  11. Blood Diamond
    The Constant Gardener
    The Departed
    The Green Mile

    ma mai gandesc, revin

  12. da….ai dreptate..insa dintre sugestiile tale m-a incantat doar „The green mile”

  13. Mie mi-au placut toate. Nu pot sa nu-l remarc pe Leo al Caprei cum tot moare frumuselul in multe filme, incepand cu Titanic-ul :D

    Recent am vazut „The Painted Veil”. Snif, Ed Norton e magistral. Si ca sa fac o legatura cu el, nici „American History X” nu are happy end.

  14. cele doua muviz cu Edward Norton sunt extraordinare,intr-adevar(am si scris despre „Am.H.X”..dar cu Titanicul..un fleac..m-ai ciuruit :(

  15. Hahaha, voiam sa scriu acolo la sfarsit de paragraf un [/scarcasm] dar ma acuzai dupa aia ca vorbesc in „roglish” :P

Lasă un răspuns

