Blurry

Cu vremea asta de tot rahatul,nu mai pot face nimic interesant.Asa ca m-am apucat,cu un avant demn de cauze nobile, sa-mi „fac curat” pe hard-uri.Si curat eu pe acolo..organizez fisierele aruncate alandala…si ajung la cei 60 G de muzica.Si ma pune dracu’ sa mai arunc o privire prin ce e pe acolo(avand deja niste playlist-uri pe desktop,nu am mai umblat de mult pe acolo,prin „Music”).

De ce zic ca m-a pus dracu’ ? Pentru ca am dat de niste piese pe care nu le mai ascultasem de cativa ani buni,piese pe care creierasul meu le asociaza anumitor situatii,stari prin care am trecut  in decursul anilor.Si,cum si asa muza mea si-a luat concediu pe perioada nedeterminata :P…o sa va tot stresez cu „oldies,but goldies”.Azi e randul unei piese ce mi-a placut in mod deosebit,si anume:

Sa va fie de bine:).

Un răspuns to “Blurry”

  1. drift and die ruleaza!

Lasă un răspuns

