Dictionar pentru persoane „cul”

Zis iz ă păust ăbaut nasing.Ai jăst uanted tu critisaiz săm  stiupid pipăl hu ar traing tu luc smartăr,bai iuzing ingliş uărdz in evri sentens.Sămtaims,aim stiupid,tu.Uai zem,end nat mi ? :).

Evri taim aim heving ă romenien converseişăn  uiz ă romenien felău,or ă smol-toc uid ă mis/misis(traing tu ghet intu hăr panţ /scărt /pentis  :P),ăt list tuenti părsent ăv ză uărdz ar ingliş.Uai?Romenien lenguigi  iz  maci ricr zen engliş.Du ui uant tu  barău tărmz jăst tu luc braităr,culăr,ejiucheităd?Aim nat brait,nor cul,nor ejiucheităd ez adărz,băt aim duing uel inaf.

Său,ai em prăpăuzing tu iuz  suahili uărdz insteăd ăv ingliş,frenci,iteilian or geărmăn iecspreşăns.It ud bi trendiăr zen evăr,dăont iu tinc?

Leţ  teic ă luc intu uichipedia in sărci ăv suahili  sentănsis,end introdius zem intu converseişăns.Ui uil si hu iz smatăr zen. ;)

Iu ar mor zen uelcăm tu gioin mi in zis hăuli cruseid.Jăst let mi nou.Ai uil du ză rest :).

9 Răspunsuri to “Dictionar pentru persoane „cul””

  1. Uai za hel did iu ciuz suahili? Ai onli nau old sanscrit. Zis artical af iours meix mi sinc det iu dont laic uards laic proactivnes, focusing,sibien end azars.
    Iu hed a gud aidia uit zis artical. Gad bles iu end af cors GAD BLES AMERICA!!!!

  2. tumorău ai uil chic iour as…ăt ză smoching eiria,bicoz iu nevăr tăuld mi iu nou old sanscrit..ai uant tu lărn it tu,priti pliz.Ai uil bi făucusd end prăueactiv,bat nat bifor ai uil ălain uiz mai dairect meneger.Ai uil chip iu păusted uiz ză steitus ăv mai ecsion.nevărzăles,du ă prosigeral falău ap :)

  3. tare!…mi-am strosit creierasii sa citesc :))

  4. pai daca eu m-am chinuit sa scriu asa..nu crezi ca era cazul sa se chinuie cineva sa citeasca?:))))

  5. Iu ghiv mi hedeics mai frend. ai em suar iour menegeir iz veri setisfaid abaut ior prauectines bat daunt forghet det evarizing iu du mast bi linched uiz za sibien!
    La gwaith baaaaa!!!!!!

  6. Af cors diar colig af auars, za sibien iz za gaiding lait in za horibal darcnes det saraunds as. Bicoz, es uan greit men ( or uman) sed za sibien iz evriuear. End abaut proectivnes end focusing , dei mast bi alaind uis za dairect meneger, sau ui ar suar zet ui falau evri step af za uai tu auar gol: zirao loses, lau cost end, af cors, hai capabiliti

  7. iu tu…ai fărgat tu tel iu…mai dairect menegăr rids mai blog…end şi hez ă gud sens ăv hiumăr,băt jast nat inaf for ză tri ăv as :)…uen ai asc for ă reiz,şi tels mi tu chip raiting,meibi ai uil bi sămdei ă big raităr,end ai uănt nid eni reiz :)

  8. Bicoz ai uarc in za internet biznis ai iuz inglis veri maci end evri uane daz za seim. Zis iz za rizan uai ui disaidid tu meic a contest, hu rizistz tu spic onli romenien lenguigi or elz ui uil pei mani. Onli mi end 3 adar felaus acseptid. Ai faund zat uiard. Ior post uas sou dificult tu rid, but raiting zis uas piur pein for mai brein:)))

  9. @D-na T-pai nu stii ca asta mi-e rolul pe lumea asta?Sa chinui lumea :P

Lasă un răspuns

