Muzica,nu..zgomot

Da,am parafrazat un motto de radio.Si?

Am vazut si eu piesele de la preselectia Eurovisionului,faza nationala.Si m-am enervat un pic.Iar canta niste strainezi in numele Romaniei.Toti ratatii ce n-au loc la ei in tara ajung sa-i loveasca romanismul.Sa-i fut.

In schimb(ca sa atenuez si tonul) m-au surprins placut  pustioaicele de la Blaxy Girls.Desi pleaca cu prejudecat-mi ca  reprezinta „creatia” lu’ Ionita..n-am ce face..recunosc,imi place piesa respectiva mult.Cu riscul de a nu parea macho,dur,mascul feroce…i-o dedic mamei mele,care intotdeauna a fost alaturi de mine,indiferent de prostiile pe care le- am facut :),si care mi-a sustinut/incurajat toate deciziile pe care le-am luat.Deci,cum spuneam,pt mamica mea :

PS-Poate anul asta o sa reusim sa trimitem la Eurovision si altceva decat saltimbanci.

5 Răspunsuri to “Muzica,nu..zgomot”

  1. si mie imi plac fetele de la blaxy, iar melodia este faina intr-adevar..

  2. mie nu-mi place trupa…doar piesa asta :P

  3. mie imi place „oare trebuie sa pierzi”…in rest, nu ma dau in vant dupa ele, desi promit la varsta lor…

  4. Sunt interesante si de urmarit pe viitor. Din ce stiu eu, au fost gasite de costi, insa muzica si versurile sunt ale lor, in special solista se ocupa de asa ceva.

  5. da..sa zicem ca nu suna rau..pentru niste copchile :)..daca nu ma insel..nu sunt cumva din zona ta?

Lasă un răspuns

