Topu’ lu’ Bendeac

Toata lumea stie cine e Mihai Bendeac,nu?La cat succes are show-ul „Mondenii”,m-as mira sa nu fi auzit de el.Poate,insa,unii dintre voi nu stiau ca tipu’ are o rubrica in „Adevarul”.In care face misto de toti si de toate.Cateodata ii iese,cateodata nu :).

Insa in editia de sambata a ziarului,i-a iesit:P.Asa ca ,in cazul in care nu stiti despre ce  e vorba,de data asta,imi permit eu sa dau CTRL-C+CTRL-V:))))

„Cum îţi convingi iubitul să te părăsească(Zece lucruri pe care o femeie le poate spune iubitului ca să fie sigură că o părăseşte):

1 „Ce frumos ar fi sexul cu tine dacă n-aş sta cu grija să simulez la timp orgasmul…”

2 „Păcat că nu sunt lesbiană. Poate atunci aş fi plăcut-o pe maică-ta.”

3 „Ce fericită am fost când te-am văzut prima oară dezbrăcat! După atâtea scule mari, tu eşti o vacanţă binemeritată.”

4 „Vreau o nuntă simplă. Ceva intim. Maximum 300 de invitaţi.”

5 „AIA e periuţa ta?! De două luni spăl WC-ul cu ea!”

6 „Iubituleeee! Ţi-am făcut ţelină cu maioneză! Pricepi aluzia?

7 „Nu trebuie să te simţi prost că eu câştig mai mult ca tine, iubitule. Uite, ia 5 lei, fugi şi încălzeşte-mi şi mie maşina.”

8 „Iubire, m-ai înşelat vreodată?! Te rog eu, spune da, ca să fim chit!”

9 „Ahhh! Daaaa! Ohhhh! Daaaa! Aşa! Da! Ohhhh! Geluuuuu! Pardon… Sorin!”

10„Te-am înşelat cu…” (şi îi spuneţi un nume de vedetă. Atenţie! Ca să fiţi sigură că vă va crede, nu alegeţi următoarele nume: Mihai Trăistariu, Cătălin Botezatu, Mircea Solcanu.)”

Cam asta ar fi.Mai multe gasiti pe blogul lui.

3 răspunsuri to “Topu’ lu’ Bendeac”

  1. mda, si invers? Ca sa nu ne paraseasca..ce-ar trebui sa spunem? :D

  2. nu stiu:(…si reversul poate avea si partea lui pozitiva,nu?:)

  3. da si ca sa nu te lase?

Lasă un răspuns

