Legea,prostii si mall-ul

Dupa cum stiti,legistatia anti-fumat s-a inasprit de la 1 ianuarie.Inventivi,patronii de localuri au gasit metode de a-si pastra clientii fumatori…dar asta nu e ceva deosebit..doar romanul s-a nascut pentru a dribla legea,nu?:P

Deunazi,trebuia sa „scot” la o „praji” o prietena de-a mea.Unde mergem,unde mergem?Ea,o shopperitza de clasa,decreteaza:”La mall”.Zis si facut.Imi iau toalele de mall(NOT),ma urc in cel mai aratos taxi(trebuia sa fac impresie,nu?:P),trec sa o iau de-acasa..si iata-ne la mall.Cum este deja o chestie de cultura generala ca sunt fumator inveterat(alte vicii neavand:P),cautam cu infrigurare(la propriu) un locsor in care sa ne aciuam.Cofetaria X..nu se fumeaza..next…cafeneaua Y..nu sunt „praji”(dupa cum observati,diminutivul banatean „praji” e general:)).Asa ca,dupa un tur ostenitor al mall-ului,decidem ca tre sa ne cautam in alta parte localul care sa indeplineasca cele doua conditii-sa permita fumatul,si sa aiba..”praji”(devine enervanta repetia cuvantului,nu-i asa?).

Revenind la legea lu’ peste(vorba aia,am intrat in UE..facem ca ei-prostii astia de europeni nu croisera legislatia antifumat si luand in calcul incapatanarea romanului,dar,in fine).Cat de inveterat as fi,nu sunt suficient de imbecil ca sa sudez tigari in preajma copiilor,si nici nu ofer un foc unui copilandru ce vrea sa-si aprinda o tigara,iar daca vreun adolescent tembel se apuca de fumat doar pentru ca ma vede pe mine fumand,inseamna ca nu stie vorba aia „sa faci ce zice popa,nu ce face popa”:P).Legea respectiva nu face altceva decat sa ma priveze de a-mi exercita o optiune personala(nesanatoasa,intr-adevar),pentru care platesc „taxe de viciu”,nenumarate accize,si sporesc vanzarile la guma de mestecat pentru stiti voi ce situatii.

Asa ca sa ii fut in gura cu legile lor desprinse din Inchizitie…si sa faca bine ei,originatorii legii,sa fie primii care o respecta.

10 Răspunsuri to “Legea,prostii si mall-ul”

  1. Iti inteleg frustrarea….dar eu una ma bucur daca in jurul meu se va fuma mai putin…mai ales in statiile de autobuz. Nu sunt obligata sa inhalez fumul altora …ce ar fi sa fumati acasa? :D

  2. Si uite asa, incet-incet se revine la comunism…Mai asta lipseste!Sa fiu OBLIGATA sa fumez numai acasa!Vorba domnului de mai sus, platesc taxa de vicii tocmai pentru a avea deosebita placere de a savura tutunoasa mea in preajma unui pahar de vin, bere sau dupa o masa copiasa, toate astea in localuri. Din pacate, draga duduitza, se mananca foarte mult in localuri din simplul motiv ca marea majoritate a gospodinelor talentate sunt pe cale de disparitie (sau costa prea mult :D) si semipreparatele nu compenseaza gustul autentic. Prin urmare…ghici! tot in localuri voi fuma!

  3. Nu se revine la comunism….libertatea cred ca e prost inteleasa. Poti sa fumezi in localuri cat doresti…nu ma intereseaza, atata timp cat nu imi afectezi sanatatea. Si nu sunt duduitza, macar asta sa fie clar

  4. Ar fi culmea sa nu mai poti fuma nici in statia de autobuz!! E in aer liber, ce mama naiba! Ar trebui sa nu se mai circule nici cu masina, ca inhalam cu totii noxele alea nenorocite.
    Sunt cu tine big brother!!!

  5. nah beleaua..asta imi trebuia :)..”cat fight” :))))))))

  6. romanul ..tot roman! Cum naiba sa interzici oamenilor sa fumeze? E optiunea lor…totul este sa fie bine facuta separarea celor doua zone, simplu. Eu nu sunt fumatoare, si de aceea nu cunosc „noile” regelementari…dar sunt sigura ca solutii exista. Si apoi, ce-ar fi sa incepem prin a fi mai toleranti?

  7. in sfarsit,o minte limpede..la cat estrogen infierbantat era pe aici(scuze-Meli,scuze-Andre,scuze-ma petite soeuri)…
    PS-mai treci p’acilea :)

  8. ai incerat la Casa cu Flori ? intr-o vreme aveau spatii separate pt fumatori si nefumatori, unde serveau „praji” (si da, devina enervanta repetarea :P )

    si, ca veni vorba, sfatuieste-te cu Iozsi pe cand sa fie iesirea aia.. :)

    D.

  9. Deunazi am intrat in Cafenea Actorilor cu tigara aprinsa, Cafenea in care fusesem de o mie de ori si intrasem de o mie de ori cu obiectul turtit intre buze. Numai ca acum ma ataca o gagica cu un stingeti imediat tigara! Nu stiam ce dracu sa fac. Spatiul pe care-l cunosteam atat de bine se transformase brusc in nefumatori. Nu mi-a oferit scrumiera, nimic. Nici nu intrasem bine pe hol si duduia batea din calcai astepand probabil sa-mi sting tigara in palma. I-am raspuns panicata ca nu am de ce sa o sting si ca oricum nu intru in sala. Va rog stingeti tigara mai repede ca intra fum la nefumatori. WTF! Am ajuns sa fug prin cafenea uitandu-ma speriata dupa pancarde ca sigur o sa ma ia alta la rost ca umblu cu obiectul diavolului in mana si m-am asezat gafaind la masa dedicata mie. Toata goana asta gen „fumatorii merita impuscati” ma depaseste.

  10. bine ca nu s-a ajuns inca sa „ne” puna un marcaj pe haine(a mai facut cineva ceva asemanator…remember?).si sa infiinteze lagare speciale pentru nenorocitii societatii(fumatorii)..ca sa poata convietui sanatos cei de fara de vicii

Lasă un răspuns

