(Extrem de) Social drinker :)

Cu ceva timp in urma,a fost infiintat,cu surle si trambite:P,grupul „(Very) social drinkers” de catre prietenii mei de la Bucale.Cum am ajuns eu sa fiu invitat sa ma alatur grupului respectiv,nu stiu :):):).

” Social drinker ” .Stati linistiti..nu ma apuc sa imi fac profil pe matrimoniale…nu inca:P. Deci,prietenii mei din orasul ce va avea curand strazi suspendate ,ce prefera sa consume alcool,in cantitati moderate(sic!) in loc sa se „rasfete” cu o apa plata cu lamaie,sau o bere fara alcool(cea mai stupida inventie din toate timpurile) au infiintat un grup ,”(Very) social drinkers”.Evident ca m-au invitat sa ma alatur lor in aceasta sfanta cruciada impotriva grupului „Metrosexualilor ce merg la solar,se epileaza,poarta multe accesorii,se barbieresc de doua ori pe zi,si poarta haine lucioase„.Prevad un razboi scurt,soldat cu retragerea prematura a metrosexualilor,indisponibili pentru o inclestare barbateasca(implicand mult alcool)datorita

-arsurilor de la solar

-alergii subite provocate de crema cu jojoba ce descreteste pielea palmei drepte

-neajunsurilor provocate de jeansii stransi pe buci(la naiba!)

–alergiilor provocate de tricourile mulate(musai cu inscriptii gen „Gigolo”,”Italia”,”Puta madre” sau vreo firma de fitze)

„Social drinker” …. o expresie de-ampulea ce mascheaza lipsa curajului de a recunoaste(de parca ar fi altceva decat un viciu) ca prefer sa ma imbat crunt(deci nu doar „socially”) cand imi vine pe chelie.Si trec de pragul rezonabil al alcoolului ingurgitat dintr-un singur motiv:sa pot sa inghit cocalarii ce se invart ca mustele in jurul meu,putind a parfum ieftin,cu tricouri/camasi lucioase,sa pot sa suport mizeria de muzica ce se pune prin cluburi(nu ma obliga nimeni sa merg acolo,insa acolo gasesc pitipoance PROASTE si NAIVE,care pun botu’ la orice gogomanie),sa pot sa ma abtin in a-i scuipa pe „smecherii” ce vorbesc(mimeaza,dar,in fine) la mobil intr-o incapere ce abunda in decibeli,sa pot sa nu vociferez barmanului care incearca,dupa cateva pahare,sa ma fure la rest..si lista poate continua.

I am a veeery (hic!) social drinker..and I am veeeery(hic!-again) proud of me.

Un răspuns to “(Extrem de) Social drinker :)”

  1. subscriu :)

Lasă un răspuns

