Oldie,but goldie

Ascult multa muzica…acasa,pe drum(uri)..la serviciu…asta ma ajuta sa ma relaxez,sa ma „adun”..sau sa ma… „focusez”(ce  pula mea dracu’…sunt corporatist:(((((( ).In ultimii ani…mi-am mai schimbat (atenuat) gusturile…daca in adolescenta ma delectam cu Six Feet Under,Obituary,un pic de Nirvana..chiar Nightfall…apoi…ceva Metallica,Nine Inch Nails,Manson,Staind..iar acum…ca am imbatranit…m-am domolit.”Bag” la greu U2,Apocalyptica,RHCP…dar nu-mi refuz in niciun caz reprize de  instrumentale,gregoriene,soundtracks,unplugged…etc.

Dar rar mi se intampla sa dau,chiar si accidental,de vreo piesa care sa ma rascoleasca,sau in care,intr-o anumita masura,sa ma regasesc.Chiar daca nu e chiar genul meu,urmatoarea piesa mi se pare incredibila

Instrumentatie de calitate,voce extraordinara,versuri destepte,”oldie”,cum altfel?

Un răspuns to “Oldie,but goldie”

  1. 100% corect, mi se intampla acelasi lucru … a fi in …air ???

Lasă un răspuns

