Un caz ciudat-Benny

„The curious case of Benjamin Button”.Ca si ultimele filme ale lui Brad Pitt(tipu’ mai face si filme,nu doar toarna la copii)…filmul de fata are un titlu lung.Si nu doar titlul este lung,ci si filmul in sine,durand nu mai putin de… 11 sferturi de ora.

Cineva l-a asemanat cu ” Forrest Gump”.Tampenie.Singura asemanare intre cele doua filme este ca personajele principale sunt ciudate.Punct.Alta asemanare semnificativa(si nu ma refer la cliseele din toate filmele americane) nu am gasit.

Ca un chitibusar notoriu ce sunt,eu i-am gasit (cam multe) defecte…dar nu o sa le deconspir deoarece Corina nu l-a vazut inca.O sa le dezbatem dupa :).

Dar nu ma pot abtine sa nu ma mir de o chestie :dupa ce l-am avut pe singurul afroamerican ce sufera de albirea pielii(MJ-prietenul copiilor)..avem de-a face cu o persoana ce sufera de…. intinerire(aici o sa apelez la Adri sa ma lamureasca in legatura cu boala asta de care as vrea si eu sa sufar).Si mai am nevoie de ajutor …de la Iozsi..care poate ma dumireste in legatura cu ce contine cocktailul ala…Sazerac,parca.

In fine,ca s-o nu mai lungesc…filmul in sine e bun, si merita vazut macar din prisma faptului ca el contine cea mai tare replica premergatoare unui act sexual:

-Ea(un pic imperativa)-„Sleep with me!”

-El(extrem de decis) -„Absolutely”

7 răspunsuri to “Un caz ciudat-Benny”

  1. Off-topic: citat dintr-un film superb

    Ea: Will we be alright?
    El: Yes. (pauza) Yes, absolutely!
    Ea: „Yes” is a comfort. „Absolutely” is not.

    Fir-ar sa fie de Pacientul Englez, ca am plans.

  2. Si-acum on-topic: am vazut si eu filmul de care zici. Lung, intr-adevar. Mi-a placut, dar nu asa de mult incat sa-l vad si a doua oara prea curand.

  3. eu am plans cand am vazut ce „succesuri” a avut filmul ala..nu am reusit niciodata sa trec de prima juma’ de ora fara sa atipesc :P

  4. Pai vezi, trebuia sa astepti putin, la sfarsit pricepi „chestia”

  5. nu cred ca gasesc suficient tutun(ca rabdarea mi-am papat-o in alta parte :P) ca sa mai incerc…

  6. pai…se aseamana ideea cu filmul lui Coppolla…dupa Mircea Eliade..”Youth without youth”,pe care l-am vazut recent.si app de filmele lui Brad cu titlu lung…ce zici de „The Assasination of Jesse James by the Coward Robert Ford”?

  7. -nu ma pasioneaza Eliade:(
    -la titlul ala si faceam trimitere :)

Lasă un răspuns

