Ceva atipic blogului de fata

Cum zice si titlul..azi scriu despre ceva cu care nu v-am obisnuit.Daca v-am obisnuit cu chestii banale,puerile,cu angoase si dileme proprii..azi va propun un subiect(serios) legat de …fizica.

Stati linistiti…eu sunt ala care a trecut 4 ani de liceu cu media 4.50 la fizica,deci nu o sa pozez in Einstein-ul blogosferei.:P

Insa ,recent,am vazut pe Discovery Science (ce credeati…ca ma uit pe Taraf TV…..la imbecilul ala de pe Antena 3  ce „scurma in viata vedetelor ” din Romania..sau pe…Atomic,etc:( ???) un material despre acustica.Ce m-a impresionat a fost o descoperire pe atat de importanta,dar si extrem de spectaculoasa,a fizicianului si muzicianului  german Ernst Chladni in legatura cu (ca sa simplific ceva ce eu insumi nu inteleg in amanunt:P) impactul sunetelor(la diferite rezonante si intensitati) asupra materiei.

Fac pariu ca,daca mi se prezentau si chestii de astea misto :) cand mi s-a predat rezonanta(printr-a XI-a,parca) as fi reusit sa iau macar media ….5,50:))).Dar pentru ca manualele noastre scolare(nu numai de fizica) sunt oricum,numai friendly nu,m-am „blocat”,la vremea respectiva,in fata primei formule ce mi se parea desprinsa din Star Trek,deci a trebuit sa astept cu sufletul la gura bunavointa de final de trimestru a bunei mele profesoare de fizica,bunavointa ce se materializa(vedeti,am facut si legatura cu disciplina respectiva :P) intr-un binemeritat,dar cu emotii,4.50:).

Lasă un răspuns

