Pauza din concediu

Pana si mie mi se intampla(e adevarar,rar) sa primesc concediu.Am parte de cativa ani de atat de putine zile de concediu,incat am uitat cum sa ma folosesc la maxim de ele:(.Nu mai stiu cum sa ma bucur de zilele in care nu e nevoie sa ma trezesc la 6 am.Tragic,nu?

Nevermind…sefimea si-a facut mila de mine(sau sa fi fost de vina pozitia de forta pe care am adoptat-o cand am cerut sa mi se dea drumul la lesa?) si am primit 4 (patru) zile de odihna.

Cum perioada este propice reuniunilor de familie…n-o sa fac nici eu exceptie(de data asta) de la reguli…si o sa merg acasa.A inceput the final countdown..pana cand voi ajunge acasa,acolo unde am crescut,acolo unde nu am voie sa intru in bucatarie(pentru ca acolo e loc doar pentru gospodine:P)…acolo unde ,in fiece dimineata,ma intampina micul dejun la pat…cafeluta calda..pranzul in familie…mirosul incredibil de cozonac cald ,muraturile „home-made”(excelente la mahmureala:P)…fripturile la tava…prajiturile cu foarte putine E-uri…vinul de casa lipsit de conservanti…etc.

Pentru doua saptamani…adio restaurante…fast-food-uri…carciumi …baruri…bodegi..serviciu….ce mai..Eden-ul pentru muritori:P.

Acolo ,familia pe care o vad de maxim doua ori pe an…Coitza..pe care nu l-am tinut in brate de doua(luuuuungi) saptamani….vecinii care ma intreaba obsesiv daca m-am insurat :)))))))….prietenii din copilarie pe care nu ii vad decat o data la 5 ani…fosti colegi de generatie…care revin ACASA din acelasi motiv ca si mine…sms-urile de Sarbatori…telefoanele clasice cu urari care de care mai originale(in ultimii ani..tot Mantzy ramane autorul celui mai tare ;) )…bautele cu anturajul din adolescenta/tinerete…amintiri impartasite si (re)povestite la nesfarsit(cu doza de exagerare de rigoare)..

There’s no place like home….:)

O sa revin de indata ce ma intorc la rutina/monotonia zilnica(sper ca abia in ianuarie)

Va urez Sanatate…ca-i mai buna decat toate!

Lasă un răspuns

