Netul si onanistii

Dupa lupte seculare,care au durat cativa ani :P..am avut si eu un uichend reconfortant(care sa nu implice alcool:P).Si,cum toate lucrurile bune au un final prost…m-a mancat undeva sa ma mai uit pe statisticile blogului.Mi-a gadilat un pic orgoliul lista locatiilor din care ma citeste lumea(o lista din ce in ce mai diversificata),dar ceva totusi m-a lovit in moalele capului.Dupa cum stiti,acum nu ma mai protejeaza „pletele”:))..asa ca am resimtit lovitura din plin.Vad(si nu bausem nimic) ce au cautat unii pe net…si au ajuns la mine…”ce se intampla daca bei pisat„….”mesaje cu pula si pizda de craciun„…(iar)”eleve care se fut„…si …apoteotic..”numarul de telefon al Elenei Udrea„.Am o vaga banuiala:) ca autorii acestor „search-uri” sunt „masculii feroce” ai internetului..cei cu muschii bratului drept mult mai dezvoltati decat cei de la bratul stang :)..aia care saliveaza in fata pozei cu „Fata de la pagina 5″…”aia care isi cumpara prezervative din magazine/farmacii doar cand sunt „bucati” la coada de clienti….aia care isi pun ca avatare poze cu Cristiano Ronaldo,Beckham,Brad Pitt sau..Guta…am I right or am I right?

Cu ce am gresit sa ma aleg cu vizitatori de astia?Ca sa deviez..intotdeauna m-am intrebat cum supravietuiesc prostii pe lumea asta…azi am aflat raspunsul…au dat de net.Genul asta de labari ce stau pe net si o freaca in fata calculatorului ar trebui stransi laolalta,bagati intr-un marfar…si trimisi undeva departe…si sa li se dea calculatoare cu conexiune la net…si sa-si duca pateticele vieti acolo…intre ei..cu „asl pls„..”lol„….”iubi„…”o am de 25 de cm„..si alte ticuri de-ale lor.

Muriti,mother fuckers!

3 Răspunsuri to “Netul si onanistii”

  1. ce se intampla daca bei pisat:)))
    frateee, ce cauta lumea!

  2. Discovery channel, a prezentat bautul urinei ca drept solutie de supravieture in mijlocul desertului :P ; poate ca oamenii acestia s-au hotarat sa isi petreaca sarbatorile in desert si incearca sa se documenteze in prealabil…iar tu, ca un pervers ce esti, numai la prostii te gandesti :) tztztztz !!!

  3. @locke-daca vor cauta in continuare..poate vor gasi :P
    @truckme-si eu sunt un fan al emisiunilor gen”Survival”..da’ mi-e greu sa cred,cu toata perversitatea ce ma caracterizeaza,ca labarii astia pleaca in desert :)(desi imi doresc cu ardoare asta)

Lasă un răspuns

