Inca o banalitate,asa,de Sarbatori

De multe ori mi se intampla sa gasesc chestii profunde in lucruri marunte.Asa sunt eu,mai profund de felul meu:P.

Spre exemplu…tunsul.O chestie  oarecare,necesara datorita normelor societatii si dozei de narcisism din fiecare dintre noi.Eu ,recunosc,am fixurile/tabieturile mele…imi beau cafeaua in acelasi loc de cativa ani…ma imbat crunt  sambata…in acelasi loc de cativa ani(da’ nu in locul in care imi beau cafeaua,ca, ce pula mea vorba aia …am si eu o imagine:))…cand sunt beat…sun aceleasi femei…fumez acelasi brand de 12 ani(nici macar domnitza aceea superba ce facea promotii la Dunhill nu a reusit sa ma convinga sa schimb marca de tigari)…si..ca sa revin la subiect..ma tund la aceeasi frizerita(hair-stylista:P) de…multi ani.

Cand eram adolescent tembel si figurant,nu acceptam sa ma ferchezuiasca decat o anume domnisoara dintr-o frizerie…iar acum,la maturitate :P, as gasi total nepotrivit sa tradez increderea domnisoarei ce-mi ajusteaza periodic  podoaba capilara.

Dintotdeauna am gasit o forma de erotism in a lasa o domnita(obligatoriu „buna”) sa-si faca de cap cu ce am eu …pe cap.Sunt eu „prin vie”…sau masculii ce ajung pe blogul meu nu cred la fel?:P

Asa ca mi-a venit sa va plictisesc (si)  cu subiectul asta tocmai pentru ca m-am tuns .O schimbare majora a tunsorii atrage,automat,chiar pavlovian…si intrebarea”te-ai tuns?” .Care-i faza????Port de doi ani parul ceva mai lung…apar tuns extrem de scurt…si …in loc de complimente:P ma intampina intrebarea de mai sus.:(.

Mi-a fost violat self-esteem-ul..ma asteptam la feed-back-uri pozitive…de la oameni in a caror capacitate intelectuala am incredere..iar ei ma dezamagesc profund…venind cu banalitati de alea.:)

In pula mea…de acum incolo…cand imi fac programare la tuns…o sa dau si treijde telefoane…sa ii anunt pe toti ca urmeaza sa ma …tund…poate asa reusesc sa evit acele remarci/intrebari ce-mi strica mood-ul .Pula mea.

4 Răspunsuri to “Inca o banalitate,asa,de Sarbatori”

  1. ca sa-mi pot da cu presupusu’, ar trebui sa vad. facem vreo intalnire cu gashca’ vesela [sau ce a mai ramas din ea..] in curand, pana nu cresc pletele la loc?
    ..asta ca sa nu recurg la replici gen „asl+pic pls” =)) =)) =))

    D.

  2. pai din gasca veche..pe care o stii tu..nu mai suntem decat…3 :(.Dar banuiesc ca o „reuniune” nu e exclusa nici in conditiile astea vitrege,nu?:P

  3. klar ca nu :)
    si daca vreti, le aduc pe fetele ce au migrat spre automotive.. si vom fi mai mult de 4 ;)

    spor la lucru ! eu azi inca mai am concediu. hate me ! >:)

    D.

  4. Mie mi cam plac fetele(in general)..credeam ca stii deja asta :P.Deci,eu mi-s partizanul unei intalniri(de gradul III)..ramane sa stabilim detaliile :)

Lasă un răspuns

