Coup de foudre

 Se zice ca omu’ cat traieste invata.E adevarat,insa invatam atatea chestii inutile,neimportante,banale,incat nici nu merita contorizate.Pe de alta parte,daca esti open-minded,si ai mai mult de 2 neuroni functionali,poti sa inveti LUCRURI care te pot face un OM mai bun.

Deunazi,s-a gasit cineva  care sa ma initieze in ceea ce priveste subtilitatile blogosferei(si culmea…are si rabdare cu un elev nepriceput:P).Asa se face ca aflu si eu ce e o leapsa(si nu ma refer la jocul din copilarie).Asa ca,precum un ucenic cuminte ce sunt,incep si eu o leapsa:).

Si,daca tot ma apuc de asta,macar sa incep o leapsa cu o tema serioasa,inspirat fiind si de un blog pe care il savurez de cate ori am ocazia.Despre Adrian Georgescu   v-am mai povestit..insa acum o sa aduc in discutie seria de post-uri/articole ce ma incanta de fiecare data..si anume cele cu argumente si contraargumente (adica el&sotia:P).

Una din cele mai populare teme dezbatute a fost „Dragostea la prima vedere” .Un subiect amplu,cu fete-fete,cu controverse.Cu riscul de a parea nepriceput incercand sa completez ce am citit acolo….o sa incerc:).

Dragostea la prima vedere…sau „coup de foudre-ul”…nu are logica.Te „loveste” un tsunami de trairi intense (placute) ce nu au nicio baza reala.Nu o/il cunosti (mai)deloc….nu stii ce fel de persoana e.dar descoperi cu fericirea unui copil in dimineata de Craciun orice amanunt despre ea..nu stii macar daca aveti ceva in comun…dar „o” vezi (zic din punctul meu de vedere) intr-o lumina un pic angelica,fara defecte(lucru cvasiimposibil,de altfel)…si iti focusezi toata atentia spre ea..spre ceea ce face,ce spune,ce gesticuleaza.

Incepi sa te comporti dintr-o data altfel,in speranta ca asta va va apropia…ii „sorbi” fiecare zambet si gest..tresari ori de cate ori cineva ce-i seamana trece pe langa tine…..incerci sa gasesti solutia potrivita pentru a fi cu ea.Uiti de toate circumstantele nefavorabile…uiti ca,de fapt,sentimentele ce i le nutresti nu sunt nici pe departe reciproce…astepti(in zadar) o minune…un semn…

Incepi si sa-ti imaginezi cum ar fi,de ce ar fi,de ce nu :( ar putea fi…si totusi nu ai pace.Dormi pe sponci…astepti infrigurat momentul in care o vei revedea(cu toata indiferenta ei vis-a-vis de tine)…faci aluzii discrete ,imbarbatat de starea euforica in care simpla ei prezenta te aduce…cum spuneam intr-un post anterior…”she makes my day”..sau(si m-am ales cu o datorie :)) „she makes me wanna be a better man”.

Toate astea aberate mai sus nu sunt altceva decat niste procese chimice ce au loc in capsorul propriu…si esti dureros de constient de asta….insa nu inseamna ca e mai usor de trecut prin starea asta.

Desi e mai probabil sa joci la loto si sa castigi premiul cel mare decat sa ti se raspunda cu aceeasi moneda(aka sentimente)…”speranta moare ultima”:).

Asta s-a vrut a fi o incercare timida de leapsa…cu o tema pe care se poate dezbate la nesfarsit…si e adresata Olandezei mele favorite…lui Mantzy (nu te supara pe mine :)…Tomatei …spre Locke…si  „ma petite soeuri” .

Asa,de final…nici nu stiu daca sa va doresc sa treceti prin asta…nefiind convins ca e „de bine” :).

4 răspunsuri to “Coup de foudre”

  1. ;)) Ori n-am fost o profesoara buna, ori te-ai abatut tu de la reguli. ;))
    Da’ lasa ca iti zic mai multe in privat. Tu doar sa imi raspunzi care din doua. :P

  2. trebuie sa ma scuzi.sunt nauc..caci sunt inamorat iremediabil :)…in ceea ce priveste leapsa…m-am abatut de la reguli :)…sunt un mic Che Guevara…nu imi prea plac regulile

  3. […] Bucureşti, mon amour, Pareri (im)pertinente, Refelaţii   Am primit o leapşă de la Raul. Asta am dedus citind blogul lui, cel puţin. L-am întrebat pe Raul ce e aia leapşă şi a rîs […]

  4. […] contextul asta, m-am hotarat sa scriu despre dragostea la prima vedere. Pentru ca asa imi cerea in 15 decembrie Wwraith. Ma gandesc sa o iau pe alt drum, sa vorbesc despre alta dragoste, de cea […]

Lasă un răspuns

