Alba-neagra cu..mine

De cand mi-am tras blog(mai intai pe ablog,ca orice mirean..acum pe wordpress,maine,cine stie pe unde) se pare ca am reusit(nu ma intrebati cum,ca habar n-am) sa imi diversific serios cercul de cunostinte,sa imi reiau legatura cu vechi cunostinte,sa fac impresie buna(nici aici nu stiu cum poola mea se poate,dar,in fine..) unor persoane pe care nu le cunosc …si probabil nici ele pe mine…si sa ma „descarc” de nervii zilnici.

Acum,la ceas de cumpana,de bilanturi(v-a placut ce limba de lemn am folosit?poate ma fac om de televiziune cu limbajul asta)..m-am gandit sa fac un poll..un quiz,sau,ca sa inteleaga orice  tanti/nenea ,un chestionar care ma are ca subiect:).

10 intrebari serioase,cu cate 4 variante de raspuns,dintre care numa’ una corecta,care va va da un procent(evident,neconcludent) in ceea ce priveste acuratetea modului in care ma percepeti.

Intrati pe link-ul de mai jos

http://www02.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=0812121139196770&&

si dati-va cu parerea:).Ar fi bine sa aveti si sonor cand completati acolo…v-am lasat acolo,indiferent de rezultatul obtinut,un comment in nota cu care v-am obisnuit:).

Daca aveti chef..si timp…lasati-va si comment-uri pe blog in legatura cu rezultatul chestionarului…sa vada si ochisorii mei:P.

Multumesc,mult. (intentionat am intercalat virgula…exista cineva care stie care e faza,asa ca nu va deranjati sa ma corectati din pdv gramatical)

17 răspunsuri to “Alba-neagra cu..mine”

  1. eu am facut doar 40%…sa inteleg ca ma minti constant:P?sa-ti fie rusine:).Ma asteptam la asa gen de articol…reusesti sa ma surprinzi de fiecare data.
    Ne vedem maine in ’30?

  2. eu am facut 50..deci e fifty-fifty…trebuie sa vorbim mai des…poate creste procentul,nu?

  3. suntem fratzi..vorba aia..90%:))

  4. Bai baiatule ..tu nu esti sanatos la cap:)))) de unde draq vii cu bombe de astea?

  5. 60 %..inc’un pic,pic,pic…pana ..n-o mai ramane nimic :)

  6. @Anda-nu te mint ,draga,eu sunt de o sinceritate vecina cu prostia….si „da”..ne vedem :)
    @Paula-marimea(procentului) conteaza..asa se spune,nu?:P
    @Aditza-daca nici tu,atunci cine?:)))))))
    @Mircea-tin sa te anunt ca am analizele la zi…deci sunt sanatos…iar „bombele” vin din putzul gandirii(„Somnul ratiunii naste monstri”)
    @Tina…intr-adevar…mic cu mic se face mare(apropo de chestia cu marimea)

  7. 30%… Dar macar nu sunt pe ultimul loc :)) Tinand cont de faptul ca te citesc de vreo luna, parerea mea e ca am potential ;)

  8. =)))))))))) 70 % OMG. Da’ sa stii ca nu te cunosc deloc. :P

  9. @Stella-doar 30%?pai acu’ ceva timp voiai sa te mariti cu mine :(…asa..pe neve?asta-i nume de emisiune siropoasa…sau voiai sa „ma iei” din interes?:P
    @Tomata-nu ma cunosti…dar ..poate se rezolva in ianuarie :)

  10. Si eu am facut 50%..si te stiu de 15 ani :(…peste inca 15 am sanse sa fac 100%?:P

  11. 30 %…mi se pare o cifra respectabila pentru cat timp am petrecut noi conversand de cand ne cunoastem.

  12. De promis nu mi-e greu…cu „infaptuirea”/materializarea e mai tricky :))))))))

  13. multumesc,mult Says:

    Doar 30% ? Se poate. Dupa ultima noastra discutie , incep sa cred ca e relevant .Oricum ,iti place numele meu , nu ?

  14. nick-ul e extrem de inspirat…:) ….si,pe de alta parte…cam asa e …dar o sa crestem procentul daca mai avem 2,3 discutii de genu’:)

  15. am citit vre’o doua posturi si am zis ca fac quizul la plezneala.. pana la urma am zis „cum as da eu raspunsul”.. deci 50

  16. qiuz-ul in sine este o plezneala :P..asa ca 50 e o realizare epocala :)

Lasă un răspuns

