Dilemele pulii si raspunsurile de rigoare

Cum v-am obisnuit,sunt un om la extremelor.Eu vad lucrurile in alb sau in negru.Griul e pentru looseri ce vor sa ajunga in Rai nesuparand pe nimeni.De nu superi pe nimeni,inseamna ca ai o problema de atitudine.De ai o problema de atitudine,scuteste-ma…mie imi trebuiesc carpele doar sa ma sterg pe botic dupa o cina medievala la Camelot .

Si…cum zice si vorba aia..”O minune tine 3 zile”..atat m-a tinut si pe mine buna dispozitie.

Revin…mai posac,mai ursuz,mai rau,mai misogin,mai nesimtit,mai egoist ca oricand.Motivul?Acelasi cu „sursa” euforiei mele.

Nu o sa intru intr-o analiza intrinseca a ceea ce se intampla in/cu mine,ca v-as plictisi.Si nu-mi doresc(inca) asta.Vreau de la voi doar intelegere.Vreau sa nu ma mai bombardati o perioada(o sa va fac un semn cand se incheie perioada asta) cu telefoane(de niciun fel).cu mailuri..cu „ce faci mah?…” pe mess sau pe orice alt mijloc de comunicare…nici macar prin mesaje telepatice:)…vreau doar sa ma lasati sa-mi diger starea asta de spirit…si sa nu incercati sa ma bine dispuneti…nu se poate…singur m-am legat la cap…singur tre’ sa o scot la capat.

Evident,asa cum (genial:P) anticipam…regret amarnic spovedania dintr-un post anterior(al carei rost a fost ca cineva anume -cititoare,din cate stiu,a blogului,sa citeasca printre randuri).M-a mancat in cur..cot sa ma imprastii pe blog,trebuie sa trag ponoasele.

Respectati-mi dorinta(ce pula mea dracu’..e blogu’ meu,fac ce vreau)…deci lasati-ma in pace.

PS-am…mai bine zis,”aveam” in draft cateva posturi de alea pozitive,romantice….normale pentru ceea ce simteam…sa vedeti…cand o sa mai scriu (nu prea curand) ce le macelaresc…si le public forma /tenta exact opusa.

Pa!

Un răspuns to “Dilemele pulii si raspunsurile de rigoare”

  1. Sunt „troznit” la ora asta, asa ca o sa iti dau un sfat :D
    Bucura-te! Ca sigur dupa max o luna te plictiseai de ea si iti luai inca una si atunci trebuia sa multumeshti 2 buc. fomei! ( omu’ cavernelor e pretenu’ meu si sa nu ma superi ca cine stie ce mai postez mai tarziu, dupa inca 5 beri)
    Daca nu esti convins, propun sa ne imbetm si sa impartzim ( sheruim da!) experiente…

Lasă un răspuns

