Seria dilemelor mele continua

Fratilor,surorilor…am incurcat-o.(urmeaza un articol/post ridicol de contrastant cu temele abordate pe aici,jenant de pueril,mult prea personal,si enervant de penibil…da’ nu ma intereseaza…daca nu spun nimanui…pleznesc…).

Deci am incurcat-o.M-am indragostit(rasete,hohote,lacrimi de disperare):)))))))).De ce m-a nimerit sageata lu’ ala micu’…Cupidon?Pentru ca,”She makes me want to be a better man”(o bere/cafa cui ghiceste din ce film am plagiat replica asta geniala)

Nu va grabiti cu concluziile si judecatile,caci e de rau.

De ce e rau? Mai intai…si foarte important-pentru ca nu prea imi propusesem asa ceva.De ce nu-mi propusesem?Pentru ca nu e loc,nu e timp si pentru asa ceva in mult prea alambicata-mi viata.Si pentru ca stilul meu de viata libertin,independent si promiscuu…imi cam place :).

Nu am timp,nu am chef,nu am nicio tragere de inima.Si totusi s-a intamplat.Stiti,e vorba aia,ca nu poti controla chestiunile astea.Mare adevar grait-a cine a zamislit-o.

Acum e acum…ce ma fac?

Sa jinduiesc in tacere?Asta nu-mi prea vine sa fac…asta fac aia emo…aia de 16 ani…aia ce se uita pe Hustler si viseaza cai verzi pe pereti.Imi place sa cred ca nicio trasatura de mai sus nu mi se aplica.Dar…cum fac(asta se vrea a fi un monolog in dialog) sa rezolv problema?Imi placea sa cred ca sunt un problem-solver,am atitudine „can-do”..sau alte tampenii cu care-ti cosmetizezi CV-ul ca sa impresionezi parapandulele de la Resurse Umane cand vrei sa te angajezi.

Sa ma apuc sa-i cant la fereastra/balcon domnisoarei in cauza?Nici asta nu se poate…mi-e frica de vecinii ei….si cunosc legea gravitatiei-un televizor aruncat de la etaj cu siguranta imi va pune integritatea corporala in pericol.Cum nu sunt atat de aventuros si/sau romantic,nici optiunea asta nu e viabila.

Sa o chem undeva(public,macar sa-mi iau portia de umilinta publica)?In niciun caz…mai am un graunte de orgoliu.

Sa merg cu ea prin cluburi…sa ma maimutaresc…si cand e bine dispusa dupa scalambaielile mele…sa ii dau vestea cea mare?(am uita sa precizez.desi era esential pentru tema abordata..dar scuzati-ma,fiind inamorat…ca ea NU a aflat marea veste…sau tragedie…daca stau sa ma gandesc bine:P)

Nici asa nu se poate…prin cluburile pe unde as putea merge mi-s cam popular…si antipatic unor domnitze carora le-am dat ca numar de contact numarul de la o spalatorie:))))))) <(am reaplicat dupa Charlie Harper-„Two and a half men”-si functioneaza de minune>…asa ca e un risc cam mare ca,dupa ce-mi iau un cocktail roz in fata-mi mult prea fina de la o nervoasa de pe acolo…sa ma apuc sa-mi dau pe fata cartile(cacealmaua,adica).Nefiind sanse matematice semnificative intru succesul misiunii..o las balta varianta asta.

Ce naiba a mai ramas neanalizat?Exclud sa o alerg pe refugiul de tramvai,prin statia de taxi…sau prin telefon.Un gentleman,cum vreau sa (re)devin..nu face asa ceva.

Cred ca pana la urma o sa ajung tot la prima varianta(ca un looser ce sunt-asa cum ma si considerau pitipoancele dintr-un post anterior-neavand la mana nicio imitatie de Longines).

Poate isi da singura seama(cum ar fi posibil,nu stiu,dar astea-s amanunte:P)…si face ea primul pas.Pot fi mai penibil de-asa?Cum sa nu?…am (aproape) trei’jde ani…si ma comport/vorbesc…si scriu..ca un kinder sociopat si introverit.Nu conteaza..radeti…plangeti-mi de mila(mai ales cei care ma cunosc personal-ce-am fost si ce-am ajuns)…dar nu ma intereseaza….e placut sa trec iarasi prin starea asta un pic euforica dupa…nici nu mai stiu cati ani.:(

PS-sunt 110% convins ca o sa regret amarnic „dezvaluirea asta senzatiobanala,de o importanta minuscula pentru comunitatea in care traiesc”…dar nu-mi pasa…m-am descarcat…pot dormi linistit<nu doar cand sunt beat:)))))))))>

PS2-sunt vreo 2,3 persoane apropiate mie care cred ca stiu cine e The One…si ii rog frumos si respectuos sa se abtina in a deconspira/a da indicii.Multumesc:)

6 Răspunsuri to “Seria dilemelor mele continua”

  1. poweredbyservnet Says:

    :) pai si eu cu cine mai beau ma…? ai vazut ce s-a intamplat cu prietenii nostri deveniti casnici…… cum ii chema?….

  2. ce vrei sa insinuezi? :)))))))))))))))))))))))))))))

  3. ”That’s maybe the best compliment in my life” replica ea cand Nicholson ridica din spranceana usor incurcat… :) Ai sa-mi dai o prajiturica pentru
    ”As Good As It Get”
    si ce simpatic trebuie sa fii rozandu-ti unghiutele, nestiind ce sa faci :)

  4. razi de necazul meu :( I should have seen this coming :P
    PS-o prajiturica de Romania…sau una (speciala)de Olanda?

  5. nu, nu, sigur nu-i de ras…
    -Alo, motanul din poza, te rugam sa ne anunti daca stapanul tau uita sa-ti puna de mancare, sau sa-ti schimbe nisipul, te adoptam pana da stapanul semne de ”remediere” :))

  6. Feldmaresalul Coitza sta linistit in lumea lui de basm…eu pun intotdeauna pe primul loc fiintele la care tin :)

Lasă un răspuns

