Tehnologia si imbecilii

 Ieri am avut o shitty day.Motivele sunt nenumarate..si probabil majoritatea tin de incapatanarea mea notorie si de nedumeririle pe care le am (zilnic) in legatura cu modul in care supravietuiesc pe lumea asta OAMENII PROSTI.Ma refer la cei care se gandesc vreo cinci minute sa-ti spuna valoarea Pi-ului…care nu stiu sa raspunda la dificila intrebare „In ce an a avut loc Revolutia de la 1821?”…sau cei care stau serios pe ganduri cand e vorba de transformarea ROL in RON.

 Revenind…ce mi-a pus capac ieri a fost un individ/o individa (si am mari dubii ca poseda vreun dram de inteligenta) care m-a apelat pe mobil de 56 de ori.Da…de 56 de ori.Cum nu puteam sa raspund ,din alte motive pe care nu o sa le dezvolt acum,am ramas stupefiat undeva azi-noapte,cand am vazut numarul final al apelurilor de la acel numar.

Atat de IDIOT/IDIOATA poti sa fi,incat sa nu-ti dai seama ca poate nu pot/nu vreau sa raspund la un apel la un moment dat…si sa realizezi ca traiesti intr-o lume (mult prea) tehnologizata…in care poti afla,spre exemplu..pana si IP-urile celor care dau cu comment-uri pe blog(+providerul de net,sistemul de operara,locatia,etc)….:)…poti sa afli pe unde-ti umbla sotul/sotia in realitate(cand are o intalnire de afaceri..text la care nu pui botu’) folosind GPS-ul..daramite sa „aflu” ca m-a cautat de 56 de ori o primata..de pe acelasi numar de mobil.

 Bai..prostule…sau proasto…m-ai facut in plina noapte sa-mi sun toata familia…si toti apropiatii..sa ma asigur ca nu s-a intamplat ceva nashpa…ca mintea mea asa a „tradus” insistenta in a apela (de 56!!!de ori)….nici nu o sa iti intorc apelul(pentru ca m-ai calcat pe nervi cu oligofernismele de aseara…si pentru ca ..indiferent cine ai fi…tocmai ai devenit neinteresant<a>…si pentru ca vreau sa vad daca persisti in imbecilitatea ta deja monumentala si in zilele urmatoare).

 Vedeti..de aia ma enervez…ca toti imbecilii isi mananca de sub unghii de foame ca sa-si permita o cartela(si aia ..Cosmote..bleah!)…si au ajuns sa aiba la indemana tehnologie mult superioara nivelului lor de IQ.

 Luati fratilor o pauza…lasati-ma dracu’ sa-mi consum timpul liber in modul pe care il consider adecvat…si cu oamenii pe care ii consider demni pentru asta.:)

Lasă un răspuns

