N z/s/l/a/v

Titlul se poate traduce astfel: „Nesimtitul zilei/saptamanii/lunii/anului/veacului”

Mi-am propus de multe ori sa nu mai zic/scriu nimic de Mighty Jiji.Personajul in cauza e un avorton al mass-mediei romanesti,mass-medie pentru care conceptele de jurnalism si deontologie sunt niste temeni abstracti.In cautarea unor puncte de rating,indivizii din presa l-au bagat in fata pe tampitul in cauza.El e un oligofren,cred ca nu se indoieste nimeni de asta,insa l-au invatat unii sa dea bani presarilor ca sa apara pe sticla.

De fapt,de ce asa lung intro-ul asta?Ca sa va „incalzesc” pentru boacana ce urmeaza.

Ier,nenea(badea) Behecali….A CERUT RESTITUIREA DONATIEI(de 2 milioane de coco) pe care o facuse Patriarhiei,pentru construirea Catedralei Neamului.

Proiectul respectiv mie unul mi se pare o reminiscenta a megalomaniei ceausiste,eu negasindu-i rostul imediat intr-o tara batuta de soarta mult  inainte de marea criza mondiala.Whatever.

Ce s-a gandit Fecali?”Le dau astora asa..”pac-pac” 2 milioane…si fiece prelat din tara ma va include in toate slujbele,speech-urile specifice,si tot romanul(la baza,inca religios) ,bombardat cu numele si realizarile becaliene va sari cu votu’ pe mine”.

Daca doar asta ar fi fost motivatia donatiei lui…treaca de la mine…insa imi aud urechiusile de o faza”behind the scenes”.Prostu’ ,de fapt,tintea o (alta) afacere cu statul.Si anume…sa primeasca un teren (valorand,pare-se,30 de milioane) in schimbul donatiei.

 Popii i-au cam dat bot(cu terenul cu pricina),construirea propriu-zisa a Catedralei a tot intarziat(deci capitalul politic scontat de Jiji si de aplaudacii/”yes-men”-ii sai nu a mai venit…asa ca…omu’ cere banii inapoi.

Conceptul de „donatie” se pare ca ii e strain ciobanului…(stiati ca asa isi plateste si slugile de la Steaua?)…pentru ca altfel nu-mi explic cum poti cere returnarea uneia.?!?!

 In fine…va las sa va minunati de acest personaj(magistral in imbecilitatea Sa)…si ma grabesc sa termin postul asta…fug pana la Opera sa prind copilul ala cersetor caruia i-am intins marti o bancnota de 5 RON..ce pusca mea…m-am razgandit…si nici nu am castigat(ca semn divin pentru aprecierea milosteniei mele) nici la loto,nici la pariuri.

Jiji…mori!

10X.

Un răspuns to “N z/s/l/a/v”

  1. Imi place stilul tau de`a scrie! Tine`o tot asa, bafta multa! ;)

Lasă un răspuns

