Asa popor,asa campanie

Desi urmaresc „fenomenul” politic de cand ma stiu(mai mult ca sa ma dau mare in fata prietenilor cand se ajunge la discutii politice:P),in ceea ce priveste politica din Romania,I don’t give a fuck.

Aici nu se va schimba nimic,si m-am impacat cu gandul.Nici nu o sa-mi dezvolt frustrarile,pentru ca probabil le aveti si voi.

In schimb,o data la 4 ani imi imbogatesc masiv cultura generala datorita campaniilor electorale.La noi,ca la nimeni.Parca e un documentar de pe Animal Planet.Candidati oligofreni pentru un popor de sclavi.Dupa ce ca,o data la 4(mai nou,si 5) ani ajung la pula mana noastra,atunci „ne fac” cu o plasa de mezeluri,ulei,zahar,si un calendar electoral).De ce zic ca „ne” fac si nu „ii” fac…pentru ca sunt si eu ,si sunteti si voi, afectat(i) de votul prostimii/multimii.Daca pensionarilor le-o mai iert(cu acea plasa supravietuiesc vreo 2,3 luni),si mai exista si posibilitatea sa nu fie in deplinatatea liberului-arbitru(varsta,bat-o vina)…in rest…nicio scuza.De ce sa ma duc la vot?Si de-as avea pe cine sa aleg,din panoplia de (viitori) hoti din Parlament(stiati ca avem cel mai numeros legislativ <raportat la nr de locuitori> din Europa?)..vine unu’ si-mi anuleaza votul pentru ca a primit un mic si-o bere de la alt candidat.

Deci…nu merg la vot.Dar nu ma impiedica nimeni sa rad in hohote cand vad(oriunde in jur) campanii publicitare facute de/pentru imbecili.Iata un exemplu graitor(sau gurist):

Am ajuns sa ma indemne cativa analfabeti(daca aveti rabdare,si nu vomitati usor,va provoc sa acordati atentie”versurilor”) sa merg la vot :(.Astia sunt „starurile ce indeamna populatia Romaniei sa-si exercite drepturile cetatenesti?!Astia laolalta au cu 2 clase mai mult ca trenu’,nu au platit niciun sfant impozit pe veniturile din prostitutia muzicala pe care o presteaza,dar se erijeaza in formatori de opinie?!

Nici nu mai adaug ceva…deja mi-am stricat ziua(si urmatorii patru ani).

PS-filmuletul l-am gasit pe Hotnews ,unde mai puteti gasi si alte exemple de campanie imbecila.

6 răspunsuri to “Asa popor,asa campanie”

  1. Sunt in stare de soc. Melodia respectiva chiar nu e bascalie?

  2. e pe posturi teve de specialitate..jur

  3. chiar nu am cuvinte. m-as bucura ca nu sunt acasa, dar parca nu-mi vine. ma intrebam zilele astea de ce toate blogurile pe care le citesc sunt trist-furioase si simt ca incep sa inteleg de ce.

  4. al meu(blog) nu e trist sau furios din cauza Romaniei…eu pur si simplu asa mi-s -trist si furios(pe langa alte cele) :P

  5. da’ de ce?

  6. de ce mi-s trist si furios?Pentru ca nu mai ia o data campionatu’ Craiova,si pentru ca intra Jiji-n Parlament :)

Lasă un răspuns

