De lucru..la birou

Ca orice corporatist ce se respecta,sunt in fiece clipa a vietii dornic sa aflu lucruri noi.Not work related,of course.Daca v-am dat ,cu ceva timp in urma,un „pont” in legatura cu un joculet de „tintit” locsoare pe harta lumii(cam cum a facut gibonul Bush timp de doua mandate),acum va prezint,mandru,ultima-mi descoperire(epocala,evident).Online games gasiti multe…dar eu imi permit sa va indrept pasii(ma rog,mouse-ul) spre o noua lume…O gasiti urmarind link-ul http://www.heavygames.com/theidiottest/showgame.asp („play idiot test online”)

…Si de as vrea sa nu deconspir substratul,titlul m-ar da de gol :).

Sunt mandru sa va comunic(ce contrariati vor fi niste….”prieteni” de-ai mei)…ca,in conformitate cu „Idiot test”….nu sunt idiot.Acum imi sun parintii sa le spun ca ,dupa atat amar de vreme,pot fi mandri de mine(si ca,totusi,accidentul de la Cernobal,petrecut cand eram eu mic…nu are efecte permanente).:P

Eu unul m-am amuzat copios inainte,in timpul..si mai ales dupa test(genial in stupizenia lui).

Enjoy…si confirmati-mi ca ..ati trecut testul :)

2 Răspunsuri to “De lucru..la birou”

  1. io am picat :((((((((((((((( acuma chiar ca nu ma mai iei de nevasta: si grasa, si proasta… e clar ca nu-mi mai raman decat curele de slabire si chirugia estetica ;)
    vorbind un pic mai serios, chiar ca genial jocul. multumesc de informatie!

  2. eu sunt o mostra in viata de superficialitate …deci cauta-ma pentru casatorie dupa…cure si operatii :)

Lasă un răspuns

