Reguli de incalcat :)

 La sugestia Adriei,care s-a transformat pentru cateva minute in muza :P….azi o sa aberez despre reguli.

Dintotdeauna am avut o problema ce regulile.Cand eram pionier,imi mototoleam cravata rosie cu tricolor doar ca sa vad ce mai poate sa mai imi reproseze tovarasa invatatoare(avea calitatea de a nu repeta la infinit „speech-ul” de repros,asa ca eram foarte curios ce o sa mai imi zica).Apoi…am avut(si am in continuare) o problema cu pantalonii de stofa.De cand cu democratia pulii,am purtat,in 99,994321% din timp jeansi.

In alta ordine de idei,ma nedumiresc teribil regulile ce privesc relatiile.In afara de inimaginabila situatie de a-ti plimba prietena/logodnica/sotia de mana in public,ca sa vada tot poporu’ ce inamorat esti(am mai scris de asta,deci nu o sa dezvolt)…mai sunt cvasicomicele seturi de reguli privind intalnirile.

Pentru domnisoare-„Sa nu te culci cu individul la prima intalnire”(o palida parafrazare a bancului cu gaina ce se lasa greu de frica sa n-o considere cocosul curva).De ce nu?Nu vorbesc de „atractia animalica”(:))))) pe care o vezi in labareli gen „Sex and the city”…ci pur si simplu ..”de ce nu?”.Pana la urma,fara sa intru in profunzime….e un act fizilogic,o metoda mult mai placuta sa arzi…calorii…si …cum naiba sa te cunosti cu respectivul/respectiva mai bine de atat.Mai bine trebuie sa treci  printr-un intreg calup de intalniri…care nu sunt altceva decat tatonari,in care El iti vaneaza eventualele slabiciuni,sa vada cu ce sa te „dea pe spate” .Apoi,regula cea mai naspa….ai „stat” cu cineva un timp(mai mare de-o noapte)…tre sa „faci acte”.De ce? Ca sa am motiv sa mai dau de lucru avocatilor la divort,cand ne vom disputa,indiscutabil,inclusiv pe furculitele sterpelite de la Crowne Plaza or something like that.

Asa ca…screw the rules.Si ca sa inchei cu o cutuma-„regulile sunt facute ca sa fie incalcate”

PS-stiu ca e un text cu arome misoginiste-dati-ma in judecata.:P

Un articol ce trateaza o tema similara,dar,evident,mai bun…gasiti aici

3 răspunsuri to “Reguli de incalcat :)”

  1. nu mi se pare un articol cu arome misoginiste.
    culmea este ca eu, ca femeie am aceeasi problema cu regulile astea. faza cu plimbat prietana/sotia de mana in public doar ca sa vada altii ca esti in love si ca mama, ce misto, ai o relatie mi se pare o tampenie maxima! o faci doar daca simti tu cu adevarat ca vrei sa faci asta, daca vrea si ea si…da-i naiba pe restul, sa creada ce vor!
    referitor la regula cu „sa nu care cumva sa te culci cu el de la prima intalnire”, imi amintesc ca am citit un articol intr-o revista de femei (nu mai stiu exact care) in care ti se dadeau niste regului de agatat tipi cu care sa incepi o relatie. una din reguli era si asta. intreb eu…da’ de ce? care e scopul? iarasi spun ca e o prostie sa te iei dupa niste reguli, faci ce simti, ce crezi ca este bine in momentul respectiv. asa, doar sa asculti niste reguli goale, fara fond…this is crap!

  2. Indeed..this is crap….dar deranjul meu(si probabil nu doar al meu) provine de la modul in care poporu'(alt termen mai general n-am gasit) percepe chestiunile mai-sus tratate.Ideal ar fi ca fiecare sa facem/sa ne comportam/sa ne manifestam/sa simtim exact cum vrem,fara alte restrictii,insa ma tem ca e un pic utopica abordarea asta.Din pacate.

  3. mda, din pacate e cam utopica abordarea asta.

Lasă un răspuns

