Povestea paltonului

 In fotbal intalnesti niste oameni extrem de mucaliti,ce ilustreaza,daca vreti,o forma de umor popular,fara ifose intelectuale.Petre Deselnicu(sa-i fie tarana usoara),fostul mare jucator al Craiovei Maxima,este autorul unei replici foarte inspirata si savuroasa:”Nu il prinde paltonul la Craiova”(reporterul intreband-l cam cat crede ca va rezista un antrenor anume la Craiova).

 Mi-am permis sa-l parafrazez,si,pe blogul meu anterior(http://parerea_mea_in_tara_ta.ablog.ro/)  (pe care  l-am migrat ulterior pe wordpress) am initiat un sondaj care se intitula,sugestiv,”Il va prinde paltonul pe Lacatus la Steaua?”.Precizez ca toata tarasenia a inceput undeva in iulie.

Raspunsurile(atatea cate au fost) s-au impartit procentual astfel:

-Nu   – 5%

-In niciun caz   – 6%

-Depinde de Mersul Trenurilor   -9%

-Rezista pana la Pastele Cailor   – 10%

-Daca invata sa danseze ca Jiji,are o sansa   – 13%

-Depinde si de Banel   – 5%

-O lae!   – 16%

-Ce sondaj e asta?!   – 11%

-Da,daca va juca doar cu Buzaul   – 9%

-Daca se mai arunca cu brichete,da   – 11%

Nota pesimista a variantelor de raspuns pleaca ,evident,de la „feeling-ul” pe care il am,ca orice om cu bun simt,la adresa comportamentului ciobanului.

 Mioriticul Jiji,gelos/invidios ca exista cineva mai popular ca el in Ghencea,s-a gandit(impropriu spus) sa-si continue tirada impotriva legendelor Stelei.Acum si-a adus o marioneta nemteasca,pe care o va porcai in maxim un an.

Nu-mi propun sa mai fac sondaje cu teme vis-a-vis de timing-urile debarcarilor de antrenori din haznaua Ghencea…dar ma bate un gand legat de cirese si de plecarea lui Munteanu.V-ati prins? :P

Lasă un răspuns

