Da-i Doamne trafic…

 De ceva timp m-am decis sa ma abonez la noile insemnari ale Kidhei . O pustioaica (nu e peiorativ,pur si simplu fata de varsta mea matusalemica :P,e…pustioaica) al carei stil imi place.Creativa,cu state vechi in ale blogosferei,cu un vocabular bogat,Kidha face nota discordanta in cadrul generatiei ei de copii/tineri emo/HI5/X5/etc.

 Si,pentru ca nu imi propun sa-i fac elogii gratuite Ligiei,sa va zic ce ma dispera la blogul ei.

Indiferent de tema abordata in post-ul respectiv,apar comentarii care de care mai colorate.De la „academicieni” cu un limbaj supraintelectual,cu termeni pe care eu sunt 110% convins ca nu-i cunoaste/foloseste nici 0.00000001% din populatia vorbitoare de limba romana,acesti comentatori pozeaza in elita blogosferei,atotcunoscatorii universului,mai-marii internetului doar prin simplul fapt ca utilizeaza un limbaj (se presupune) intelectual.In fine…fiecare face/scrie cum vrea.

Ei bine,intre acesti baieti ,la ultimul post al Ligiei am intalnit o pata de culoare.Un tip ii cerea autoarei sa fac schimb de link-uri,in speranta ca isi va spori traficul.Nimic grav pana aici…insa Michidutza m-a pus (intrigat fiind oricum de ID-ul respectivului de mess-„..the wise”) sa intru sa vad cine poate fi atat de patetic(dar „wise” :P ) incat sa CEARA asa ceva.Intai si intai,consider ca ajungi in blogrollul cuiva doar daca meriti…sau daca ti-e prieten : P.Milogindu-te de cineva sa-si trimita cititorii spre tine,devii penibil.Cum abordeaza potentialii „parteneri”?-„Salut!Imi place foarte mult cum scrii.Ai fi interesat sa facem un link exchange?ID mess/mail andrei_the_wise@yahoo.com  blog http://www.varby.ro .Daca esti de acord astept un raspuns pe mail.daca nu te intereseaza imi cer scuze ca te-am deranjat.Sa avem bafta la trafic!”Ce ziceti de asta?:))))))))

Asa..deci intru pe www.varby.ro   .Primul lucru ce ma frapeaza e intr-ul:”Varby is 4ever!”.No shit…inca unu’ ce aspira la nemurire.

Trecem la continut-mult kitch..si ala eterogen/alambicat:poze funny…tag-uri cu sex…viata de licean(prietene…cam devreme speri dumitale la nemurire…stai sa vezi cum merg treburile cand nu mai primesti alocatie)..discutii spumoase mama-fiu…daily schedules nu prea amuzante(copy/paste din revistele „Salut” ale anilor ’90)…politica-Obama vs McCain…bancuri…cum se face bussines..lectii de romantism…cum se fac bani din blogging…poezii..masturbarea-buna sau rea :))))….lectii de agatat femei(pustiulica…eventual fetite)..un blogroll de mi-am stricat scroll-ul mouse-ului de atat „down”…concursuri cu premii fabuloase (100 RON) si reclama garantata…ponturi de cadouri.. toate cele insirate mai sus intr-o gramatica indoielnica….ce mai…internetul rezumat la un blog.
Prietene Varby…ti-am indeplint dorinta si mi-am implinit menirea in viata…daca macar unul dintre cititorii mei(din totalul de 3 :)) ajunge la tine pe pagina…inseamna ca am facut un om fericit.Si asta ma face si pe mine fericit.Nu-mi permit sa iti dau sfaturi/sugestii pentru ca se pare ca tu le stii pe toate…si atunci orice ti-as spune ar fi nul si neavenit.

Sa faci trafic mare…si cand te faci…mare..poate te faci controlor de ..trafic.

PS-stiu ca RADU intentiona sa te ia in bascalie primul(crede-ma pe cuvant ca e mai bine sa te calesc eu inainte de a da in tine Radu)…asa ca ii cer scuze anticipat.

PS 2-primul articol(cronologic) al lui Varby e incredibil/senzational/genial-ne povesteste cum s-a nascut…si cum e ca spematozoid :D

Lasă un răspuns

