Revista presei

 Nu o sa incerc sa-i fac concurenta lui Mirciulica Badea…ca ajung sa ma injure pe post,si,eventual,sa-mi deconspire numarul de telefon:).

In fiece dimineata ,ca sa imi intru in ritm,fac un briefing :P al presei romanesti si straine.La unele titluri ma amuz,la altele ma amuz si mai tare,la altele imi vine sa-mi smulg podoaba capilara.

Subiectul zilei este ,inevitabil,legat de alegerile din SUA.Ca fapt divers,casa de pariuri „Gamebookers” ofera o cota de 1,10 pentru victoria lui Obama.Aceeasi cota a fost oferita si pentru victoria Stelei in fata Buzaului.:)))).

Recunosc,si-mi pun cenusa in cap,ca nu fac aceasta trecere prin presa online fara sa trec pe la „Liber…atea”.Acolo sunt ,de departe,cele mai bombastice titluri:

-„Adolescentele care se uită mult la TV rămân mai des insarcinate”  :))

-„Mutu îşi deschide magazin la Piteşti!” (semnul exclamarii e al lor,nu e pus de subsemnatul)

-„De dorul parintilor,se imbata crita”

-„Nicoleta Luciu se intoarce” (n.a-de ce?)

„Zmarandescu le da 5000 de frigidere votantilor”(ce sa puna in ele?)

-„Peste cateva zile vine ploaia” :)))))))))))))

Si,ca sa nu continui la nesfarsit,va las sa meditati la multe lucruri,cum ar fi:

-tara asta se duce draq pe zi ce trece

-persoanele/personajele ce „fac” prima pagina ar trebui izolate in..Madagascar,spre exemplu (dau o bere celui/celei care stie cine a avut  initiativa de a izola indezirabilii in Madagascar in trecut)

-vin alegerile…iar „ne radem”(daca vorbesc asa poate ajung primar in sectorul 5) copios

-si sa va ganditi si la acuratetea prognozei meteo din ziarul respectiv-au anticipat,ULUITOR,ca zilele urmatoare(de toamna tarzie) vor fi ploioase :P.

2 răspunsuri to “Revista presei”

  1. :) si cum te determina pe tine prognoza meteo a ziarului ”whatever” sa-ti smulgi podoaba capilara? :)

  2. Bunica mea..care are problemele specifice varstei(ex-reumatism) sau orice om intreg la cap(care stie ca…TOAMNA PLOUA) ar putea face o prognoza cel putin la fel de exacta…si niciunul de mai sus nu sunt „jurnalisti”…de aia imi vine sa-mi smulg parul din cap…
    PS-daily frustrations in our marvelous country :P

Lasă un răspuns

