De-ale mele

Nu intotdeauna ai ceva important de comunicat natiunii printr-o postare.Bine,mie mi se intampla sa nu am de cele mai multe ori ceva important de spus, ceva profund,ceva inteligent.

Asa ca m-am gandit eu sa postez ceva neimportant(as usually).

 Spre exemplu,pe mine ma deranjeaza muuulte lucruri pe care societatea,cu regulile ei,ma obliga sa le fac.

 Ordinea acestora e aleatorie,asa ca o sa incep cu modul in care societatea te percepe in mod special dupa cum arati(si nu ma refer la fizionomie).Tot ce urmeaza e o generalizare voita,fiind constient ca exista si exceptii.

Ca sa te considere „baiat de treaba”,babele de la scara,si sefii,si colegii,poate mai putin prietenii,cum spuneam,toata masa asta de oameni te vrea….. barbierit proaspat.Daca esti vreun lenes(ca mine) sau pur si simplu procesul in sine nu-ti place (plauzibil,de altfel) ,risti sa pari un paria.

Apoi…imbracamintea.Daca te imbraci,in 99% din cazuri,casual,poate un pic vintage,iarasi risti sa nu fi perceput ca un om serios,cu job(uri) si responsabilitati.E adevarat ca daca arunci un sacou pe tine si incalti o pereche de pantofi cu botul ascutit(Pinturicchio style :) )ai putea pacali pe toata lumea…brusc arati a bussinessman,a om scolit,a om serios.How cool is that?

Relatiile si cum sunt vazute/percepute de ceilalti.”Da bine” sa te plimbi de manutza cu partenera (desi te simti stingher) .De ce „da bine”?Pentru ca ,mergand pe o logica de balta,iti manifesti vadit afectiunea…bull shit.

Iar in ceea ce priveste accesoriile/bijuteriiile…E mai bine(din punctul de vedere al celor din jur) sa porti la mana o imitatie ieftina de 20 de euro de Longines….sau sa-ti atarni un lant la gat(suflat cu ceva shiny)…si brusc poporul te va percepe ca un om avut,cand de fapt tu astepti cu infrigurare/foame in gat ziua in care se dau bonurile de masa :P.

Asa ca ajungi in fata unei dileme cu tenta existentiala….nu hamletiana,insa tot ceva de genu’:sa lasi de la tine,sa te dai pe brazda,sa te conformezi,sa devii unul dintre cei multi,dar sa castigi aprobarea/aprecierea celor din jur..sau sa continui sa fi OMUL de acum,cu mii de defecte…si sa-ti atragi oprobiul celor care te judeca dupa niste sabloane ale societatii?

5 Răspunsuri to “De-ale mele”

  1. Sunt genu’ de fata care pur si simplu isi arunca ceva pe ea cu conditia sa se imbine culorile cat de cat, marimi XXL, nu port nimic la incheieturile mainilor, nu am „zgarda” la gat, si-mi bag picioarele-n-ele sabloane. Omul simplu inspira mai multa incredere decat „omul bling-bling”.

  2. Cred ca aprecierea celor din jur se poate obtine si daca nu te conformezi sabloanelor….mai greu, dar cel mai important e cu siguranta sa te simti bine in propria piele indiferent de ce crede masa….

  3. Faza naspa e ca eu chiar am incercat sa ma imbrac asa cum vor cei din jur..si toata lumea se uita chioras la mine…mi-a fost invatatura de minte..asa ca,..from now on…it’s my way :)

  4. Si de ce am incerca sa obtinem aprobarea celor din jur? Poate ca aprobarea unora chiar nu merita.

  5. traim intr-o societate-inseamna ca,intr-un fel sau in altul,trebie sa ne adaptam..din pacate,altfel te transformi intr-un Robinson Crusoe…

Lasă un răspuns

