Clipu’ zilei

Muncesc cu spor pentru viitor.Deci actionarii companiei pot sta linistiti.Nu cer salarii fabuloase,nu cer beneficii extra salariale, cer doar sa nu mi se interzica sa ascult muzica in timp ce lucrez…pentru ei. Promit sa nu-mi deranjez colegii,indesandu-mi headsetul in urechiusele mele de dac. Asa ca stau pe youtube all day long. De ce youtube si nu vreun radio online?Pentru ca as risca sa ma plezneasca vreun Akcent,vreun 3rei Sud Est..sau vreo Simona Sensual.

Am zile in care mi-s molcom,si ma tratez cu Apocalyptica,am alte zile in care sunt expansiv,efervescent,si ma indop cu Placebo…si alte zile ,un pic neclare,in care sar de la un gen la altul.

Insa nu s-a inventat inca ziua in care sa nu am mood-ul necesar pentru videoclipul meu favorit all time,si anume „U2-Please”.

Toti avem ceva clip-uri,piese favorite,cu diferite argumente..care e al vostru? (excludem clipurile lui Vali le Vijou,Adrian die Wunderkind,Ettienne de Barbulesti,pentru ca nu ar mai fi o competitie fair :P).

PS-a fost o mare batalie intre „Please” si „The Smashing Pumpkins – Tonight,tonight”

9 Răspunsuri to “Clipu’ zilei”

  1. Videoclipul preferat…hmm…grea alegere. Dupa catva timp de cugetare intensa, am redus numarul la doi. Am avut de ales intre Cranberries – Zombie si Pavarotti & U2 – Miss Sarajevo. Verdictul este…Cranberries – Zombie.

  2. Piesa favorita- U2 – Stay….se pare ca U 2 rules :D

  3. Nice…nu pot spune ca sunt big fan U2, insa daca este U2+Mary J. Blige se schimba putin datele problemei…fiind o persoana ale carei trairi se compun din liniste si razvratire ( ca si caracter sunt un om al extremelor :)), prefer putin hip-hop care sa ma ajute sa scap de frustrari sau nervi ( …si sunt zilnic slava Domnului cate unii care sa ma ajute sa imi fac nervi )…intrebare: ai incercat vreodata la nervi putin Bustha Rhymes-Fire up?…, dar acasa unde e cald si bine…un Hooverphonic -Eden- e paradisiac…sau poate putin Jewel, inca putin Billie Myers si inca putin Bob Marley. Dar in materie de clipuri, pe primul loc in topul preferintelor sunt cei de la Fugees …ce pot sa spun?…muzica , la fel ca si cafeaua , imi place mai mult „neagra” si „fara zahar” .

  4. @matilda-vreau si eu nr de telefon al lu’ Miss Sarajevo :P
    @Andi-U2 rulz din atatea puncte de vedere,incat daca le-as insira n-as mai putea munci intru beneficiul actionarilor :)
    @Adriana-acasa la mine nu e intotdeauna cald si bine…cateodata e frig si naspa..si atunci am chef de un „One-Metallica” sau de „Godsmack-I stand alone”…si cand vreau sa dau impresia ca sunt sensibil :P si nu egoist,dificil,misogin si lipsit de modestie(cum sunt,de fapt) bag,intr-adevar ,la impresii,ceva Jewel,Shania Twain sau ceva asemanator :P

  5. Hmm …. daca tinem cont de ultimele tendinte in domeniu la noi… poate ne interzic si asta … nu de alta, da poate ii dranjam pe aia sensibilii ;) Oricum, aici vreau protest!! …. si pestele nu cred k o sa fie de ajuns :)
    Si akm sa revenim …. videoclipu preferat … hmm, am analizat puternic si profund gusturile mele si am ajuns la Enigma – Return to innocence – asta din copilariile mele :) Si sa vb si de recenta perioada …. damien rice – 9 crimes – sau daniel powter -bad day. Toate fffff pozitive, dar asta mi-a venit akm :)

  6. ca sa ma intorc la inocenta tre sa ma dau pe spate cu …multi ani..si la Damien Rice..mai fain filmul(Shrek) decat piesa respectiva…dak tot ti-a placut soundtrack-ul respectiv..try „Counting Crows-Accidently in love”-it should make your day :)

  7. sunt de acord cu ce ai zis legat de counting crows- accidentlu in love….:)

  8. sa nu intelegi gresit..mie nu mi se intampla „coup de foudre”-uri..sau alte bullshit-uri de genu’…pur si simplu suna bine piesa

  9. Videoclip preferat…greu de decis….
    Imi place mult „All I Want is You” – U2. Ca tot veni vorba de U2:)

Lasă un răspuns

