Uite cine (ne) vorbeste?!

Nu stiu daca ati vazut filmul „Panama”. Pierce Brosnan intr-unul dintre cele mai bune roluri ale sale .Desi l-am luat de mult timp de pe torenti,am o chestie (recunosc,un pic anormala)-prefer sa vad un film pe TV,sa ma sincronizez cu pauzele de publicitate cand am de facut diverse trebusoare casnice..etc.Deci,ma pregateam sa vizionez muviul.

Dar nu de asta voiam sa va zic,ci de ultima mea descoperire pe teveu -o mirobolanta donsoara ce se vrea a fi o gazda a cinematecii PROCINEMA.

Individa in cauza a castigat nustiuce casting ,asa ca nea Sarbu si aplaudacii sai au numit-o (ce original!) „Fata de la ora 10”.

Deci,dupa ce l-am vazut pe C.T.Popescu prezentandu-ne filme (bune,de altfel,desi cam insista cu cinematografia rusa),acum ne delectam cu epigoana respectiva.

Bien sur,ne arata cracii,are ceva decolteu (poate ca multa tequila m-ar determina sa o chem pe la mine sa-i arat ce am pe noptiera :P (mi-a placut foarte tare expresia-din commenturile de la ultimul post a lu’ Mantzy ) ..stim..e reteta de succes la adolescentii onanisti ce stau pe net toata ziua in cautare de craci,tzatze si alte subiecte de lucru manual.

Stupoarea mea venea insa din faptul ca pitipoanca parea un pic dislexica,neputand sa ne citeasca prezentarea filmului de pe prompter (fato-esti colega cu mama prompteritzelor-Esca-ia meditatii).

Sa va mai zic despre prezentarea orala (fata intelege termenul) ce se voia a fi ironica la adresa (altor) parapandule? Bine..se uita un pic chioras in camera de luat vederi si le spunea (cu un ton didactic) tuturor ca „Panama nu e nici club,si nici nu-i cocktail”.

Pai baietii de la „Voua” chiar au umor in comparatie cu textierul respectiv .

Nu stiu daca donsoara presteaza in fiecare zi (ma refer la teve)..da’ chiar va recomand sa o verificati…cum v-am zis,e „fata de la ora 10” :)))

Lasă un răspuns

