Increderea mea e netarmuita(in dolarul american)

Cum ne aflam in plina criza mondiala,globala,galactica..sau mai stiu eu ce termen bombastic mai vedem la stiri..sa analizam subiectul.

In primul rand,nu prea vad cum ar fi globala,pentru ca pe eschimosi nu cred ca-i doare-n cur de crashuirea Wall Street-ului,cum ma gandesc ca de  bun simt ar fi sa nu-i intrebam nici pe somalezi daca problema mare de la Lehmann Brotheres ii va impacta la lifestyle.

Asa ca sa ne minunam noi,cei care au de-a face (mai mult sau mai putin) cu efectele crizei,sa ne amuzam de superofertele(cu bonusurile de rigoare) ale magnatilor imobiliari(mai ieri iti luau si rinichii daca doreai o casa…azi iti ofera si mobila,numa’ sa mai pui botu’).

Deci,platim toti gogomaniile unor bancheri/mari manageri care s-au intins mai mult decat le era plapuma.Aflam cu stupoare ca un stat ca Islanda declara faliment national,aflam cu stupoare(si nu prea) ca datoriile externe ale SUA sunt astronomice,aflam ca „astia bogati nu sunt afectati de criza”(de la Jiji citire-bietul de el nici nu intelege ce se intampla)…mai aflam ca barilul de petrol a scazut sub pragul de 70 de dolarei(da’ benzina noastra tot scumpa ramane)..mai aflam ca CERN-ul si-a inaugurat cu fast experimentul(nefunctional)..ca Obama va intregi panoplia presedintilor americani (actori,saxofonisti,acum afroamericani)..etc.

Asa ca e momentul sa va marturisesc/arat de ce mi-a venit mie sa pun titlul ala…nu…nu am tras pe nas nimic..nu-s dus cu pluta (asa imi place sa cred :P)..dar increderea mea in dolarul american se rezuma (cu argumentul de mai jos) la……… „US dollar is not expected to fall”.

Un răspuns to “Increderea mea e netarmuita(in dolarul american)”

Lasă un răspuns

