The golden age

 Vremea asta de tot cacatul ma face sa-mi pierd orice interes pentru activitati productive(la serviciu,spre ex.).Asa ca stau pe ganduri toata ziua..si ma loveste vreo amintire din adolescenta(„fugit irreparabile tempus”:( ).Ma gandeam la vremurile in care nu stateam toata ziua prin call-uri,meeting-uri,workshop-uri,training-uri..nu ma brainstormuiam toata ziua si nici nu eram proactiv deloc..nu aveam deadline-uri decat la bautele crunte pe care le trageam cu grupul meu de rockeri(ce vremuri!)..baute ce presupuneau,obligatoriu,si conversatii ce incepeau,cum altfel,cu chestii legate de femei si fotbal,si se terminau (in masura in care nu ne imbatam mult prea tare) apoteotic cu certuri legate de „poetii blestemati” ,sau negativismul schopenhauerian,sau despre genialitatea lui Sun Tzu..etc.   

 Da,am avut sansa sa fac parte dintr-un grup ce ar putea reprezenta lejer clientela-target a unui coniac de pe piata (il stiti,ala cu reclamele alea pizdoase).N-aveam compuri,Blackberry-uri,nu ne chat-uiam pe HI5(da’ toti avem cont acum,la batranete :P)…nu prea aveam bani de ziare(dar citeam Catavencu si Dilema Veche pe rand)..si ne strangeam la cate unul acasa (parintii respectivului plecand pe la tara)…si beam o damigeana de vin(sterpelita din pivnita bunicilor mei dupa un scenariu mult-inainte gandit/dezbatut ) in timp ce jucam un whist sau 358,si cu Six Feet Under sau Obituary asigurandu-ne fundalul sonor. Sa mai zic de vestimentatia de atunci? Cateva perechi de blugi (pe care,cand ii taiam pe la genunchi sau mai stiu eu pe unde imi atrageam oprobiul mamei)…cateva tricouri luate de la Bestial Records (Mecca noastra de atunci)…ceva piercing-uri cu care mi-am ingrozit tatal ..si multe altele.

Iar iubirile? Ma bufneste rasul cand imi amintesc de marile amoruri cu tipesele impresionate (si) de statutul de rebel ,de antisocial,de neadaptat (intentionat)…ma mai distrez si amintindu-mi de teribilismele si exagerarile specifice varstei.

 Au trecut mai bine de 10 ani…de cativa dintre ei nu mai stiu nimic…si nici nu sunt curios..iar cu altii ma intalnesc accidental…si cand o fac vorbim,cum altfel,de chestii de adulti,de joburi,de insuratori :)))).

Se zice „esti la fel de batran precum te simti”.

Bullshit.

2 Răspunsuri to “The golden age”

  1. stii cum se zice it aint over till the fat lady sings? well, n-a cantat inca, iar eu personal nu ma simt batran. see you in a few days :)

  2. sa inteleg ca,in cazul in care vad o grasa prin preajma,sa fug,ca poate se apuca sa cante?:P

Lasă un răspuns

