Liniste si pace

Cu cateva zile in urma a plecat dintre noi MARELE actor Paul Newman.

Nu am scris pana acum despre asta pentru ca am vrut sa vad reactia media din Romania la vis-a-vis de plecarea COLOSULUI dintre noi.Si cum nu am remarcat o verva similara cu cea de la moartea lui Caiac,sau ca cea de la botezul fiicei lui Mutu,sau mai stiu eu ce chestie importanta doar pentru oligofreni,ma simt intr-o oarecare masura dator (poate nu e termenul cel mai potrivit,dar,in fine) sa tastez eu cateva fraze.

Nu o sa fac aici o biografie a sa, nici nu o sa enumar gesturile sale filantropice…si nici nu o sa insir aspecte ale vietii sale sportive(ce….nu stiati ca Paul Newman figureaza chiar in Cartea Recordurilor ca pilot NASCAR?).

O sa va dau o tema de gandire,crezul/motto-ul sau:

Secretul vieţii e să te strecori pe planetă şi să pleci de pe ea făcînd cît mai puţină zarvă”

Trageti fiecare dintre voi concluzii si invataminte.

PS-un articol/elogiu foarte bun la adresa sa gasiti la Adrian Georgescu

Lasă un răspuns

