Street Kings

Nu va impacientati,nu am de gand sa scriu despre Caiac (Canoe ) sau despre alti interlopi care au preluat puterea in Romania…e vorba de filmul omonim (pe care nu l-am piratat :P ).

Nu sunt genul de fan al filmelor politiste ,insa distribuirea in film lui Forest Whitaker mi-a insuflat o puternica doza de incredere ca nu voi irosi (alte) doua ore din viata urmarind un film de tot cacatul.

Si instinctul nu m-a inselat.Filmul,desi respecta in multe momente trasaturile specifice/terne ale unui film de actiune , reuseste totusi sa tina un fir epic destul de antrenant,o intriga oarecum ciudata…si evidentul „Grand Finale”.

Deci,daca aveti ceva timp liber,vizionarea acestui film ar putea fi o varianta,asa ca inarmati-va cu chips-uri,cola…si (in spatii speciale :))  ) cu un pachet de tigari.

Am uitat-apare si Keanu Reeves pe acolo (bine…e personajul principal)…da’ de data asta nu mai zboara,nu-i mai iese faza cu slow motion-ul..si nici nu e prin zona agentul Smith .

4 răspunsuri to “Street Kings”

  1. SALUT DRAGA REALIZATORULE …CU ACEASTA ATITUDINE MAI AI PUTIN VREO 100 DE ANI SI SCHIMBI CEVA.eU ASTEPT SA NUMAR ANII.:))))

  2. mi-am cumparat chipsuri, bere, m-am invelit cu paturica si ma apuc sa urmaresc filmul, revin mai tarziu sa-ti spun si parerea mea :)

  3. pe o scara de la 1 la 10..i-as da un 7..poate 7.5..pentru duminica seara merge :)

Lasă un răspuns

