Stiinta noastra de toate zilele

Sunt un impatimit sustinator al Universitatii Craiova.Da,stiu ca e un defect(de vreo 15 ani).
Asta nu ma impiedica sa imi fac programul in functie de meciurile Stiintei,sa vad live meciurile echipei de cate ori am ocazia(si sa rad pe sub mustata la fiecare meci al Craiovei la fiecare deplasare la Timisoara si,la fel de adevarat,sa imi fac planul(ca tiganu’ in fiecare intersezon,si….dupa un an…sa fiu(iarasi dezamagit mai rau,mai crunt decat dupa orice „dezamagire” in amor pe care as fi avut-o (in special in adolescenta(:P)la puterea…1125789624158.
Trebuie sa il inghit pe Mititelu,dar totusi il prefer lui Jiji(mori,te rog frumos),trebuie sa nu mai visez la transferuri sforaitoare(sport.ro,prosport,gsp-toti o apa si-un pamant),sa ma uit cu jind in curtea adversarelor,sa-mi imaginez o echipa a Craiovei in care Xavi(multumesc mamei lui pentru ca l-a nascut) sa fie rezerva…si halucinatiile pot continua.
Desi multi dintre prietenii mei apropiati sunt suporteri ai Stelei(salut Carandone,salut Dintzishor,salut Pisty!) sau ai cainilor(ne vedem la bere,Adi :P ) sau ai lui Poli(sau Fulgerul Bragadiru….sau cum ii mai zice acum  ),eu pur si simplu nu ii inteleg(probabil nici ei pe mine).
Oameni buni…suporter inseamna ca trebuie sa te doara carnea pe tine cand echipa joaca prost,ca iti vine sa-ti bagi poola in echipa cand vezi un patron ca baga fostele glorii ale ehipei la zer(aviz la Jiji-mori!,te rog frumos din inima mea mica si neagra)
Cine crede altceva,sa faca bine si sa-si tina parerea pentru el,sau macar,daca tine mortis,sa si-o impartaseasca cu tampitii care confunda stadioanele cu locuri de refulat ,de batai si alte cele)

In final …am o mare rugaminte pt Jiji…Mai omule,ma dezgusti,nu-ti inteleg ratiunea de a face umbra pamantului,esti penibil/oligofren/megaloman/agramat…te rog eu frumos…mori cat mai repede(daca se poate,lovit de o bricheta)…si,daca tot a venit vorba…ia-ti si nepotii cu tine…..multumesc!

Lasă un răspuns

