E luni..deci trebuie sa radem

Pe marginea unui drum de munte, stăteau 2 ciobani cu oile lor. La un moment dat, trece un tir şi calcă o oaie.
– Ai vazut, mă?
– Am văzut.
– Şi nu era asta mioara ta preferată?
– Ba da.
– Şi ce părere ai tu despre asta?
– Îmi repugnă.

Pe un deal ,langa un orasel de 20 000 de locuitori,un cioban isi supraveghea oile.La un moment dat,apare un aeroplan,care intra direct intr-un bloc de 4 etaje.La care ciobanul:
-La o tara de cacat, atentate de cacat!

Iarnă grea… Cică era un pescar fanatic. Şi de fanatic ceera se duce el într-o zi la pescuit, deşi era mult sub zero grade. Scoate tîrnăcopul să dea o copcă, după care-şi aruncă sculele în apă. Stă el ce stă şi deodată aude o voce groasă din spate:
– Aici nu este peşte!
Cînd aude, pescarul îşi extrage undiţele şi se mută mai încolo… tot nu mişcă. După o vreme, aude iarăşi vocea:
– Aici nu se află peşte!
Tipul, supărat, se mută din nou, sparge gheaţa şi şade. Din nou, în spatele lui, vocea:
– Aici nu vei găsi peşte!
Enervat, pescarul se-ntoarce şi grăieşte:
– Da’ cine pizda mă-tii eşti tu, bă, de-mi tot sperii norocul?
– Eu sînt paznicul patinoarului!

La o firmă, se prezintă doi canibali pentru angajare. La început, nimeni nu vrea să îi angajeze, dar în final îi angajează cu o condiţie: să se comporte bine şi să nu consume oameni. La început, totul decurge bine, dar după aproximativ 5 luni se observă că a dispărut contabilul. Se fac cercetări şi îi iau la întrebări pe cei doi canibali. Aceştia nu vor să recunoască, dar după un timp unul dintre ei recunoaşte că a mîncat contabilul. Normal, acesta este dat afară. Al doilea canibal îl conduce pe acesta pînă la poartă şi îi zice:
– Bă tîmpitule, ce dracu’ te-a apucat să mănînci contabilul? Eu de cîteva săptămîni halesc ingineri şi nimeni nu le-a simţit lipsa…

Lasă un răspuns

