Cool stuff

Azi mi s-a intamplat cel mai bun lucru din ultimele saptamani.Stati linistiti,nici n-am castigat la loto,nici nu mi s-a dublat salariul..si nici nu m-a sunat Jessica Alba .
Unul dintre colegii mei de birou(nu pot sa-l deconspir pentru ca e pe cale sa fie promovat ..si nu vreau sa-i tai creanga de sub picioare) mi-a dat un link..stiindu-ma mare amator de calatorii (si, totodata ,de geografie).Ce legatura este intre hobby-urile mele si link-ul respectiv?.Pai acolo veti gasi o serie de joculete (serioase,de altfel) in care trebuie sa iti dovedesti atat cunostintele de geografie(si istorice,cateodata) , cat si simtul orientarii si timpul de reactie.
Muncind asiduu la joculetele respective…m-am gandit sa va dau si voua de lucru.Ca hint..challenge-ul cel mai mare e la joculetul cu drapelele lumii.
Si sa vedeti frustrari,enervari,dat cu mouse-ul de birou, etc.

http://www.vicclap.hu/link/3381/

Nu va speriati..instructiunile sunt in engleza .

Lasă un răspuns

