Cazul „‘Bricheta'”

Precizez din start ca nu ma voi referi la gluma de „caz ” din fotbalul romanesc.Ma doare-n …….paishpe de deciziile lor aberante , contradictorii , neconforme cu regulamentele,etc.
Vreau sa discut despre ultima reglementare a OPC-ului in ceea ce priveste siguranta copiilor.
Da , m-am amuzat teribil cand am vazut (cu ceva timp in urma ) ,reglementarile privind STAS-urile la jucariile pentru copii (sa nu fie de anumite dimensiuni,sa nu contina piese demontabile,pe care odraslele sa le poata inghiti ).M-am amuzat pentru ca si eu am fost candva copil (pe bune :P ) si nu am avut incidente legate de respectivele neajunsuri ale jucariilor , si nici nu tin minte de vreun caz tragic legat de asta.
Ultima reglementare legata de siguranta copiilor se refera la brichete.Mai nou,brichetele trebuie sa aiba un element de siguranta care sa-i impiedice pe micuti (pe cei fumatori) sa le utilizeze. Logica OPC-ului este ca,inserand aceste elemente de siguranta , o sa scada drastic numarul de accidente domestice provocate de brichetele actuale(de la un caz in 75 de ani la 1 caz in 76 de ani ).
Oameni buni,Einstenilor de la OPC,hai sa interzicem tot ce este legat de foc-aprinzatoarele de aragaz,intrerupatoarele,buteliile (ce s-ar face atunci Borcea? )…si sa revenim la cremene..ca in epoca de piatra..cand cei ca voi,care n-aveti circumvolutiuni pe creier..v-ati simti ca la mamele voastre( cele din parcarile de TIR-uri) acasa (tot in parcari ).
Asta e politica „drobului de sare”…in loc sa va ocupati de lucruri intr-adevar serioase..pentru care va luati salariile alea mari la care „particip” si eu ca si contribuabil…gasiti tot felul de nimicuri la care sa lucrati .Sa va foot! Imbecililor!
PS 1 -reglementarea respectiva chiar are efect -nici macar adultii nu pot sa mai aprinda un „cui”
PS 2 – reglementarea lu’ peste poate sa fie una „prea” desteapta-daca nici adultii nu mai pot aprinde o tigara utilizand noile brichete , atunci va scadea drastic procentul de fumatori (de la 78.8885423 % la 78.8885422% )
Sunteti foarte isteti,tampitilor! Voi de fapt asta urmareati…si eu m-am prins prea tarziu.
Acum , de nervi, ma duc sa ma chinui sa aprind o tigara cu noua mea bricheta cu elemente de siguranta.
Muriti,opecistilor!
Lasă un răspuns

